Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 17:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey derude, jeg har lige oprettet en bruger for at få svar på et par spørgsmål, men har læst en hel masse på siden, og kunne ikke finde svar på hvordan ren coke lugter, i nogle topics skriver folk at ren coke slet ikke lugter, og i andre skriver de at jo mere rent det er desto mere lugter det af kemikalier og andre ting. Samtidig har jeg læst en hel masse om amfetamin, og synes folk i de forskellige tråde blander lugten lidt sammen med coke.
Jeg har selv en pose liggende herhjemme som efter sigende skulle være coke, men er blevet i tvivl om det kunne være amf, og det er jeg ikke så interresseret i at tage.
Det som ligger i posen kom i en hel klump og jeg knuste det selv, det lugter meget bittert og bedøver tungen med det samme selv ved små mængder.

Skal siges at jeg tog noget af det i weekenden, men jeg har været så fuld at jeg ikk har kunne genkende effekten, eller huske hvordan det var. Jeg havde ingen problemer med at sove, men havde til gengæld enormt ondt i maven da jeg vågnede, men havde ikke den brændte fornemmelse i hovedet som folk beskriver de har dagen efter de har taget amf.

Ved godt at folk ikk kan vudere hvad der ligger i posen ud fra mine beskrivelser, men vil gerne have svar på nogle spørgsmål alligevel

Lugter ren coke ikk af noget eller jo bedre det er desto mere lugter det af kemikalier og andre ting?
Kan det overhovedet lade sig gøre at dufte forskel på kokain og amf?

Nu når i højst sandsyneligt ikk kan hjælpe mig med hvad der er i posen bliver jeg nok nød til prøve at tage noget af det, så en sidste ting jeg ville hører:
Hvad skal jeg ligge mærke hvis det er amf, da jeg har hørt at amf virker lidt på samme måde, men bare vare i flere timer.

Håber i kan hjælpe :) Især omkring det med lugten :)

Medlem

Jeg vil mene at der er coke du har der, pga. bedøvelse og at det var i en klump

Admin
Brugeravatar

humleridderen skrev:
Lugter ren coke ikk af noget eller jo bedre det er desto mere lugter det af kemikalier og andre ting?

Begge dele er rigtigt. HELT rent coke lugter ikke af noget. Grunden til, man kan gå efter lugten er fordi det produceres på en meget ussel måde, hvor der bruges ildelugtende opløsningsmidler, som de ikke fjerner helt. Derfor vil kraftigere lugt betyde mere produkt i de fleste tilfælde. Men det er som sagt ikke selve kokainen, der lugter. Blot rester fra produktionen.

Citat:

Ikke helt rent amf og coke. Men det beskidte amf og coke, der er på gaden kan man som regel godt skelne i mellem.

-Jimmy Carter

Junior medlem

Citat:

Ikke helt rent amf og coke. Men det beskidte amf og coke, der er på gaden kan man som regel godt skelne i mellem.

Det jeg har er selvfølgelig ikke det reneste, højst sandsyneligt noget noget cuttet pis.
Men kan amf godt lugte bittert og af kemikalier, og på en måde lidt sødt, svært at forklare lugten.
Og bedøver amf tungen på samme måde som coke hvis man smager på det??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg er løbet ind i coke der lugter surt og kemi agtigt, men med en sødlig " efterlugt "
Nej amfetamin skulle ikke svjv kunne lokalbedøve dig på nogen måder, så det er nok
kokain du har haft fat i ( altså hvis det bedøvede din tunge )

Men efter sigende ..... ?
Find nogen du stoler på næste gang du skal have dit knark ;)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg syntes det rene coke jeg har lugtet til lugter lidt som en karklud der har ligget for længe.... men som sagt er det ikke en indikator på noget da det egenligt ikke bør lugte... men har haft adgang til temmeligt ren coke og det lugtede og smagte som en sur karklud.
mht. til amf syntes jeg bedst at den biduft det meste har kan beskrives som kemisk karse .

Junior medlem

Jeg prøver lige at tage et par streger inden jeg skal købe julegaver imorgen, så kan jeg lige vende tilbage med en melding om hvordan det er :)

Medlem
Brugeravatar

Pas på det ikke leder ud i et misbrug. Man bør ikke tage stoffer for at komme ud af negative situationer, da det hurtigt bliver en nedadgående spiral.

Junior medlem

Ja jeg skal nok passe på, jeg har faktisk været så fornuftig at slette numrene på dem jeg skaffer det fra, for netop det ikke skal lede til et misbrug, og så tager jeg lige en god pause fra det efter :)
Så tager bare lige den sidste smule jeg har og så holder jeg en pause :) Det er også alt for dyrt, i forhold til hvad man får.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Birkes skrev:
Pas på det ikke leder ud i et misbrug. Man bør ikke tage stoffer for at komme ud af negative situationer, da det hurtigt bliver en nedadgående spiral.

Hahahaha :mrgreen:

Junior medlem

Efter min erfarring, så lugter coke ikke af det store...
Derimod amf, kan man altid lugte... Jeg får noget af det reneste amf, og det har alle gangene lugtet af vaskepulver :) Selvom det er forskellige steder jeg skaffer fra, så er det som regel det amf der lugter af vaskepulver... Tror den er meget kendt :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Ninjamel skrev:
Birkes skrev:

Hvad er der sjovt ved det?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Halose skrev:
Ninjamel skrev:
Birkes skrev:

Hvad er der sjovt ved det?

Jeg satser på Birkes tænkte i samme baner som mig med at tage coke for at komme ud af den negative situation (julegaveshopping) :wink:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
ammoboy skrev:
Efter min erfarring, så lugter coke ikke af det store...
Derimod amf, kan man altid lugte... Jeg får noget af det reneste amf, og det har alle gangene lugtet af vaskepulver :) Selvom det er forskellige steder jeg skaffer fra, så er det som regel det amf der lugter af vaskepulver... Tror den er meget kendt :D

Skal vi ikke lige - IGEN - slå fast med syvtommers søm at ren meth- og alm. amf ikke lugter af noget som helst ;)

Hvis du vasker dit i forvejen potente amf med f.eks. acetone, så optimerer du på en i forvejen god kvalitet!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
ammoboy skrev:
Derimod amf, kan man altid lugte... Jeg får noget af det reneste amf, og det har alle gangene lugtet af vaskepulver :)

I wonder why.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
syntes aldrig helt jeg slipper uden om en smule freebase med alm amfetamin hence en syntetiske karse duft... ren meth depends lidt på syntese vejen... men kan jo være svin har været for sloppy

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
Halose skrev:
ammoboy skrev:
Derimod amf, kan man altid lugte... Jeg får noget af det reneste amf, og det har alle gangene lugtet af vaskepulver :)

I wonder why.

hehe, det er rent...der er brugt ARIEL-ULTRA :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]