Hey
Tja, nu er der kun svimmelhed og stadig det med bevægelse tilbage. Jeg føler mig ikke særligt tilpas stadig, mit syn er lidt underligt, når folk snakker og laver ansigtsudtryk (samt al anden bevægelse, især det lige på kanten af synsfeltet) er det stadig som om det hele er tweak'et lidt op i tempo. Det skete også under selve tripper, men der var det i højere grad, folk bevægede sig ret så hurtigt og lidt i sæt nærmest, men det forsvandt også igen.
Jeg både stiv og småsyg da jeg indtog stoffet og det var første gang og aftenens forløb bød også på drama mellem folk, så det var ret heavy stuff hehe....
Jeg har prøvet at være på arbejde, og det gik, men da jeg sad i kantinen på studiet før undervisning måtte jeg erkende at jeg stadig er for smadret til det. Men jeg blev også SYGT nervøs i går og kørte mig selv helt af sporet istedet for at tage det stille og roligt med det - så gør det jo tingene værre.
I dag har jeg kunne se et par film og slappe af når jeg lå i sengen. Men når jeg går ud af lokalet bliver jeg stadig overrasket hver gang over den måde jeg ser ting på i bevægelsen - det er meget svært at forklare. Det er lidt som når man har fået nye kontaktlinser med lidt højere styrke, og får dem i for første gang. Man bliver lidt svimmel på en hel særlig måde lige indtil øjet vænner sig til styrken. Vigtigst af alt, så føler jeg mig simpelthen ikke normal i hovedet endnu. Nu var det også min første gang med den her type for drug, og det gjorde pænt stort indtryk på mig og var en vild oplevelse. Jeg bliver også MEGET påvirket bare af hash. Så jeg kan godt se det måske er en god idé at holde igen med den type. Men uanset hvad, så vil jeg bare have at det her lort går væk hurtigst muligt. Jeg har haft noget hoste en uge, så jeg går til lægen med det, der får jeg ham også lige til at måle blodtryk osv. så jeg lige kan se hvad den svimmelhed kan have med at gøre. Men jeg er ret sikker på at det er pga. det visuelle - det er som om det er meget hårdt for mine øjne at se, især når der er lys.
Det giver til gengæld ret god mening med argumentet ovenfor, at hjernen nåede at tilpasse sig visse synsforstyrrelser under trippet og har taget dem med tilbage - den med forøget og lidt hakket bevægelseshastighed på folk foregik jo under trippet, og jeg kan huske den gjorde indtryk og jeg tænkte at det så fandme fucked up ud - men jeg husker ikke den varede særlig længe, så bevægede folk sig normalt igen. Så hjernen skal vel vænne sig til at, sådan ser det altså ikke ud længere. Men jeg forstår bare ikke hvorfor den har så svært ved det....
Men lad mig lige få jer til at prøve noget: Prøv at begynde at lægge mærke til bevægelser i ansigtet, hvor meget der egentlig foregår, sådan bevægelse generelt også, med folk, i en bus, osv. Og prøv at forestil jer at al den bevægelse er tweak'et bare en lille tand op, sådan så det bliver lidt fremmedgørende - det er jo ret svært at abstrahere fra hvis man har det sådan.
Jeg føler stadig jeg er ved siden af alt andet og kan ikke oprigtigt dele entusiasme osv. med folk fordi jeg hele tiden har det her i baghovedet... Så det virker som en kamp at skulle fungere normalt... Jeg ved jeg sidder og tilpasser mig og kæmper for at ignorere min forvirring, mens de andre snakker om normale ting; mens jeg inderst inde bare har nedtur over at jeg ser tingene lidt tweaket og weird. Det er ret svært at have hverdagen kørende lige nu, så jeg ligger syg med hosten officielt....
Desuden er der vist også noget med at 2c-b kan give noget slimansamling i lungerne - jeg hostede i hvert fald en gigantisk grøn meget fast klump slim op.
Men jeg har bare slet ikke hørt nogen på nogen fora kunne relatere til den her effekt endnu, ud fra NOGET drug, så det undrer mig rimelig meget hehe...
|