Jeg brugte også amf til at smide de overflødige kilo. Hvilket jeg nu stærkt vil fraråde dig ligesom alle andre. På et halvt år havde jeg smidt 17 kg. Og for at være ærlig lignede jeg mest af alt en syg udsultet junkie.
Droppede amfen, og er nu kommer op i normal vægt igen. Og får endda komplimenter med hvor sund jeg ser ud.

Som BehindMind skriver er kost og motion vejen frem. brug eventuelt lidt penge til en diætist. De er super dygtige til at ligge en fornuftigt kostplan til dig, hvor du hurtigt vil kunne se resultater. Og endnu bedre, det vægttab er varigt. Hvis du sniffer dig selv helt ned med amf, kommer du til at se udsultet og syg ud. Når du en dag stopper igen og tænker nu jeg tynd nok, vil din krop blive grim, og du vil tage en masse på, alle de forkerte steder. Plus psyken, er ekstremt kvæstet efter sådan et par måneder. Kørte selv sådan et ræs i ca. 1 år. Har brugt et ½ år på at komme mig oven på amf'en igen... (psyken)
Spis en masse sund mad, hold dig væk fra sukker (sodavand slik osv) og tag op og træn 2-3 gange om ugen og eventuelt en dag, hvor du løber en tur - så skal du nok blive en flotter fyr
Sidste godt råd til kost:
Morgen - spis noget med fuldkorn (allbran med fedtfattig youghourt, eller havregryn uden sukker med skummet mælk)
Mellemmåltid: 2 stykker knækbrød uden smør - med fedfattigt kødpålæg, + et stykke frugt.
Frokost: rugbrød med magert kødpålæg, eller en salat med lidt pasta og kylling/andet kød.
Mellemmåltid: et par gullerødder og evt en klap sammen med rugbrød / knækbrød
Aftensmad. ja lidt variation - dog masser af salat og magert kød fx. Hold dig fra store mængder kartofler pasta ris osv.
Om aftenen evt et stykke frugt mere.
Drik minimum 2l vand om dagen, også gerne lidt mere hvis det er. Også husk motion motion motion.
Dette virkede ihvertfald rigtigt godt for mig. Det gælder om at få en masse energi ind, for at holde din forbrænding oppe. Dog skal det selvfølgelig være sundt det du stopper i dig

Sorry det står lidt rodet, men sidder og halvstresser på arbejdet samtidig.