Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 09:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
Hej psyk.

Er for nyligt kommet i besiddelse af et mindre mængde Methylon, og har været ivrig for at teste det.
Det fik jeg så gjort i sidste weekend, men jeg er meget overrasket over efter-virkingerne og måske doseringen.

Jeg startede ud med en 100mg nasal(insuffleret) dosis for at se om jeg kom over threshold(da jeg har hørt at doseringer svinger fra person til person.)

Jeg havde forresten også indtaget 2 genstande inden dettte, og 2 mere i løbet af resten af aftenen.

Effekterne trådte stille og roligt ind. Mild stimulering o.s.v, ikke noget vildt. Derfter prøvede jeg mig med 2 yderligere "bumps" på 75mg.(også nasale)
Fin effekt, ikke så meget at klage over egentlig. indtil...

lidt over 4 timer siden sidste dosering er effekterne faldet til ro, udover en kronisk vold-irriterende 120bpm hjertebanken!
Jeg kunne ikke komme bare i nærheden af den mindste smule søvn, HELE NATTEN(fra ca. 03:00 til 10:00) heller ikke engang efter flere, MEGET stærke, skunk-joints.

Det skal lige siges at jeg normalt aldrig reagerer så voldsomt efter brug af stimulanser.
Selv amphetamin kan jeg i det mindste få en 2 timers halv-søvn på, og være nogenlunde frisk når jeg vågner.
Det her tog virkelig prisen, og var yderst ubehageligt.

Så min tråd munder ud i at jeg gerne vil høre om der er andre folk der har oplevet det samme?
Og om i evt. kan finde på en løsning på problemet? -Er orale doser bedre? Forstærker et par genstande søvnløsheden?

-På forhånd tak :)

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg kan udemærket genkende det at methylon er mega stimulerende i LANG tid efter at den "loved-up", mdma-agtige del af oplevelsen er slut. Og for mig hjælper cannabis heller ikke det store på det. Jeg ved ikke hvad man kan gøre, udover at tage det tidligere på aftenen/dagen og tage mindre doser. Jeg skulle ikke mene at det bliver bedre af at tage det oralt, men vil generelt anbefale oral dosering, da den gode mdma-agtige del af effekten så varer en del længere, og du derved får et bedre tradeoff mellem den rare effekt og den irriterende efterstimulation.

Ellers er der selvfølgelig de mere "hardcore" løsninger som benzoer eller lignende sovemedicin. Det er ikke noget jeg selv bruger, så det er der nok andre der kan rådgive bedre om.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Da jeg researchede på det inden jeg selv gav mig i kast med det, læste jeg mange der berettede om kraftig overstimulering ved højere doser. Derudover læste jeg også, at det var meget frarådeligt at blande med alkohol. Der stod ikke nærmere beskrevet hvorfor, ved ikke om de skaber en ubehagelig interaktion, eller om det blot er grundet stimulanten skjuler depressantens effekt.

Junior medlem

Kan fortælle, at jeg selv, og en hel del jeg kender, har haft samme problem med det. Det er virkelig ubehageligt overhovedet ikke at være i stand til at sove. Nogle bruger, som du selv nævner lidt voldsommere metoder - benzoer. Dette virker fint, men er ikke ligefrem en god løsning.
En anden mulighed er helt at stoppe med at tage methylon, og få fat i noget mdma istedet.

vh
karlson

Medlem

Den gang jeg tog det for ca 2-3 år siden, Var der slet ikke den ubehagelige stimulering. dog prøvede jeg det igen for 1år siden. Og der fik jeg det som i beskriver.

Mine doser lå på mellem 200-250mg. Men gider sku ikke tage det shit mere. Holder mig til cola og keta! SMOKE n' PUMP!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

IMO: Lad være med at sniffe det, tag mellem 100 og max 250mg oralt, med max 1 redosering. Så oplever du langt færre bivirkninger.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
Det er jo også et RC. Det var jeg også klar over inden jeg fik det. Men den måde virkningen faldt ned på var ret ubehagelig, og ikke noget jeg kan relatere til MDMA.

Men jeg tror jeg har fanget budskabet. Og tak for svarene :)

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg synes også at eftertrippet på mdma er mange mange bedre end på methylon. Til gengæld synes jeg at methylon har nogen kvaliteter som MDMA'en ikke har, bl.a. at rusen (de første timer) har en helt anden blidhed og flydende karakter, end det lidt hidsige (med ovenud fantastiske) MDMA.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Havde det præcis som dig da jeg fik fingere i noget her for nylig. Det oplevede jeg satme ikke de første par gange jeg fik et andet sted fra. Vildt irriterende! Siden har jeg ikke rørt det. Tog nasalt, ca ~250-300mg, plus jeg fik sindsyg ondt i maven. :(

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Jeg tog 250 mg fordelt over to gange for et par uger siden, smuttede så hjem da vi var ved at komme ned, ingen problemer med at falde i søvn, men sov ret uroligt og vågnede et par gange i løbet af natten

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]