Morpheus skrev:
ok.... Fordi dansk stesolid er jo sådanset også kopi medicin iforhold til valium fra roche fx.. Så ville bare vide..
lige offtopic engang.. Har lige fået nogle valium fra pakistan.. Men der står roche på blister pakkerne.. og der står det "R" der med cirkel rundt om.
Det hele ser MEGET proffesionelt ud og roche mærket er identisk med det vi ser her i DK.. Og licins nummeret på blister pakkerne er også rigtige.
Men skriften på den ene blister er lidt større end skriften på den anden.. har 2 med 10 stk i hver.. Det undrer mig lidt.. Men jeg kender smagen af diazepam og der er ingen tvil om at de indeholder diazepam..
Men hvis der er nogle herinde der kender dem så må meget gerne skrive tak.. kan desværre ikke sende billeder.. ligner amerikanske roche blister på en prik, der står dog noget på pakistansk der på..
Jeg er i besiddelse af nogle magen til. Samme underlige ting med forskel på skriftstørrelsen på blisterpakkerne,undrede osse mig en del. De virker ret godt,men synes ikke at eén af disse kan sammen lignes med 5 af de danske 2-mg´s Stesolid,virkningsmæssigt. Jeg har ikke oplevet noget skummelt omkring bivirkninger endnu,men folk må jo selv vurdere om det er risikoen værd. For den er der jo altid med import fis,som det allerede er nævnt tidligere. Danske Benzo´er FTW.