ZaZZa skrev:
Blæste Nico skrev:
Ellers er det skod coke uanset hvad din pusher siger
Det er ikke skod coke. Jeg er den eneste der får det sådan. Alle andre kommer ud og flyver, og som sagt så virker det jo som det skal på mig, hvis jeg altså bare blander lidt gbl i blodet.
Har ingen problemer med andre stoffer, der ikke virker som de skal. Og eftersom jeg ikke tager coke så tit, vil jeg da mene min tolorance er som den skal være.
Har desuden ingen "livs problemer" eller bekymringer som kunne spille ind. Dette er bare en stor gåde for mig.
Hehe nu har jeg gået sammen med pushere siden jeg har været meget ung, og tro mig kan godt være du får det bedre end andre, men medmindre det fra din egen mark, du selv har lavet det, selv spændt det på maven og taget flyveturen til Danmark, så kan du sige hvad du vil, jeg er stadig ikke overbevist. Folk lyver og det er der kun en grund til. PENGE. Men nu antager vi så du får noget der virker, og det virker jo også som du siger bare ikke som det plejer. Kan det være det bliver cuttet med noget nyt, som du måske har allergisk reaktion på, eller som bare ikke er godt for kroppen evt.?
Holder nu stadig på at det er psykisk. Det behøver ikke være et problem som sådan andet end i dit sind, og du er ikke nødvendigvis selv klar over det, hvis noget går en på. Det kan lægge i baggrunden i mange år, før man opfatter hvad der nager en.
Men held og lykke med det.
P.S glemte lige at sige, du kunne jo prøve at få noget et andet sted fra, og se om virkningen stadig er ubehagelig, hvis du ikke allerede har gjort dette, selvfølgelig fra en, som du ikke mistænker for at smide noget crap i. Hvis det stadig er skidt trip, så er min holdning at lade det være så, hvorfor betale så meget for noget som gør man for det skidt, hvis det er tilfældet.