Hej.
Jeg ved jeg har oprettet lidt mange tråde her på det sidste men det er fordi jeg atter igen er blevet nysgerig på denne verden...og så har jeg blæst for vildt, røget tjald, haft noget godt amf, osv osv ...
Men jeg plejer altid at ku ligge mig til at sove, 2 måske 3 timer efter jeg har siddet og trippet lidt.. plejer bare at suplere med en del hash så det siger natnat

Men det kan jeg ikke mere.. jeg har ikke taget amf i 2 år - holder altid jævnlige pauser imellem sådanne ting, mest fordi jeg hader den lugt så forbandet meget.. Jeg ka virkelig komme til at knække mig af den lugt..
(My man) kom med noget 96 % ren amf.. ( sagde han ) det ved jeg sku ikke om det var.. men det virkede.. og det virkede rigtig godt.
Det var helt kridt hvidt, og tæt på at være flydene tilstand i posen..
Jeg har heller aldrig fået sådan en kradsetur i næsen før, i hele mit liv..
Hvis man tar den i højre næsebor, så kommer der en gal smerte der trækker fra næsen , og rundt om højre øje, og ud til øreflippen, og især i øreflippen gør det ondt sjovt nok - min ven ham jeg tog det med - fik det på nøjagtig samme måde- og beskrev det på samme måde -og tårene triller selføgelig.
Jeg har da prøvet at det svir lidt, det meget normalt jo, og hvor den lige har gået ud i øjet den der smerte og trukket lidt tåre, men så heller ikke mere..
Samtidig har jeg aldrig haft det sådan her før- altså efter effekterne..
dem vil jeg lige forklare lidt om..
Jeg har før prøvet at være vågen i 2 -3 døgns tid på amfetamin, og så begynder man jo som normalt at få det lidt små underligt oppe i hovedet, ser små syner, altså ikke advorlige, men de der " MindTricks " som hjernen er så glad for..
Men nu har jeg altså kun været vågen i et døgn.. og jeg har snart ikke taget amfetamin i 10 timer- og jeg har uafbrudt prøver at sove- og ved at ryge de sygeste bonghoveder med extra nolder på hovedet osv - det hjælper ikke..
Nogle der har gode råd til dens slags ?
Hvordan man dæmper det, eller hvordan man slapper af ?
Eller om der er et stof der nærmest lige renser en ? noget man måske kan købe der neutralisere amfetaminen i kroppen, eller noget i den stil ?
ville være virkelig taknemmelig for den hjælp jeg får.. tak på forhånd
Hillsen
Lizzard