Levose: Jeg ville også helt klart snakke med din læge

ej jeg mener heller ikke selv at smertestillende medicin er en god idé. Specielt efter mit år på feta har jeg lært noget om rusmidler, på ondt OG godt. Det er netop derfor jeg bad min læge som lige bestemt Nobligan for jeg havde ingen optur på direkte fra pillerne.
Du nævner "Carisoprodol". Vil lige læse op på dem men som sagt har jeg ikke haft nogen bivirkninger fra Nobliganerne udover første gang. Det kan dog være det samme indtil jeg har fundet mig en anden læge.
Intil videre vil jeg dog fortsætte som jeg plejer. Har snart ferie og kan afspasere hvis ikke firmaet snart tager et ansvar. Tak for dit input. Rart nogen vil hjælpe.
Madblindboy: Har undersøgt det og mit pensions selvskab/a-kasse vil hjælpe med pengene så længe jeg passer mit arbejde.
Min mor havde dårlig skulder da jeg var barn og husker at hun brugte meget tid og energi på alt mulig alternativt. Jeg mener selv det er langt at gå "bare" for et job. Jeg har en af de højeste lønne i mit fag men pengene er ikke alt. Overlevede sidste december for 20,- + en pakke smøger om dagen.
Fryse på arbejde. Ja vær dag men man lære at blokke det helt ud. Min torso fryser aldrig men mine fødder er tit blå. IKKE så blå som du tror

Kulden er ikke noget problem for mig, kommer til at savne den.
Hvad feta'en angår... Den har helt sikkert været med at forværre tingene. Truckførelse er det mest usunde arbejde jeg kan komme i tanke om. Tror selv at feta'en var med til at få min ryg til det punkt den er nu men det er trucken der forhindre at jeg kommer tilbage på toppen. Smerterne er helt sikkert i muskelerne. Dog kan jeg ikke lige finde mit diplom fra universetetet eller den phd. i medicin

Når jeg har været til senetensbehandler bliver jeg helt udmattet kort efter men næsten alle smerterne forsvinder dagen efter. Så går jeg på arbejde og så kommer de tilbage igen stille og roligt. Måske hvis jeg kunne hjælpe min krop med at slappe af kunne jeg komme oven på men som sagt har jeg begrænset indsigt i menneskets fysiologi.
Tak for hjælpen. Mener det sku!

Rylle: Respekt er nok det dummeste navn til dette emne. Dog har jeg ikke fået nogen dumme besvarelser så...

Tiffany: Jeg vil helst holde mig fra nye midler for ikke at opsøge ubehagelige bivirkninger men læser lige op Ibuprofen.
De eneste tøseting jeg ikke kan tåle er forfrysninger

Moj0: ...
MVH
Homus
Lidt of topic men det føltes rart at skrive så i slipper

ikke:
Btw jeg vil have mig en uddannelse næste år så jeg siger op til den tid. Har lært mange ting af feta'en og livet generalt men et permanet forbrug af alt (tror jeg) der gøre dit liv nemmere/gladere er vanedannene.
Hvis nogen vil lære lidt af min erfaring så vil jeg sige at man godt kan styre et misbrug. (Bliver det så et forbrug?) Så længe du tager en nedtur lige så lav som din optur er høj mener jeg der er kontrol. Ydermer skal man også se objektivt på alt man laver. Hvis du siger du sagtens kan kvitte og sniffer en bane på den kommentar så KVIT. Ikke permanent dog midst lige så længe som du har forbrugt hvad du end kan lide.