GONZO>>
Hvis din definition af fortæring, kun er i fysik form, altså ødelæggelse af indre organer osv. tror jeg du misforstår mig.For mig at se fortærer et stof, ikke kun ved at skade dig fysisk, men også psykisk. Jeg er ikke heroin ekspert, men har oplevet heroin narkomaner på tæt hold.Mange vil gøre hvad som helst for at få det næste fix.Stjæle,Røveri,tigge,prostituere og værst. lyve overfor og bedrage de mennesker som er tættest på og holder af dem.Hvis det ikke er at fortærre dig, hvad så. Det kan godt være nogle kan fastholde deres arbejde og derfor have råd til misbruget, men de er stadigvæk slaver til stoffet og derfor ikke bedre mennesker af den grund.Jeg ved ikke hvad du vil frem til med lægers misbrug af morfin.For mig er det logisk at sådan et misbrug kan finde sted, når stofferne er så let tilgængelige.Lidt ligesom at blive alkoholiker, hvis man arbejder på et værtshus.Selvom alt misbrug er i samme båd, kan man godt gøre forskel.At være alkoholiker er sgu ikke i orden, iforhold til at være heroin narkoman.Forskellen er bare at i mange tilfælde er heroin narkomaner misbruger af det hele:Nervemedisin,Tjald,Alkohol,Nicotin.Det må sgu siges at være fortærring i den grad.Det skal lige siges at jeg går ind for et fri heroin program til hårdt belastede narkomaner.Jeg er modstander af stoffet, men mener at det vil hjælpe dem der skal skaffe overdrevne summer hver dag.Det er jo med til at hæve kriminaliteten.Behandlings programmer, er ikke effektive nok.De koster for mange penge iforhold til de resultater de produksere.
Amnesia
|