Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 13:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Hostesaft
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Adobe: Tak for en god og saglig beskrivelse. Opiat-forbindelsen overraskede mig lidt. Så giver det til gengæld mening hvorfor nogle betegner ketamin som "psykedelisk heroin" :-)

Skytteq: Er glad for hvis du kunne bruge mit indlæg. Generelt holder jeg mig fra at flyve på medicin undtagen et par gange på ritalin hvilket mest af alt er som at drikke tre liter kaffe + nedtur og gnavenhed dagen derpå. Der er for mange bivirkninger og for mange ukendte faktorer ved medicin.
LSD, svampe, meskalin og LSA har selvfølgelig også bivirkninger, men disse har været studeret af psykonauter, psykiatere og for de naturlige stoffers vedkommende indianere i 70 (LSD) til tusinder af år, så derfor er det nemmere at tage forholdsregler der gør at du ikke ender med en fucked psyke. Ikke dermed sagt at det er risikofrit.
Har personligt ingen erfaringer med DXM, og har heller ingen trang til at få det. Så hellere nogle klassiske hallucinogener :-)

Junior medlem

DenAllersidsteRomantiker skrev:
Adobe: Tak for en god og saglig beskrivelse. Opiat-forbindelsen overraskede mig lidt. Så giver det til gengæld mening hvorfor nogle betegner ketamin som "psykedelisk heroin" :-)

Skytteq: Er glad for hvis du kunne bruge mit indlæg. Generelt holder jeg mig fra at flyve på medicin undtagen et par gange på ritalin hvilket mest af alt er som at drikke tre liter kaffe + nedtur og gnavenhed dagen derpå. Der er for mange bivirkninger og for mange ukendte faktorer ved medicin.
LSD, svampe, meskalin og LSA har selvfølgelig også bivirkninger, men disse har været studeret af psykonauter, psykiatere og for de naturlige stoffers vedkommende indianere i 70 (LSD) til tusinder af år, så derfor er det nemmere at tage forholdsregler der gør at du ikke ender med en fucked psyke. Ikke dermed sagt at det er risikofrit.
Har personligt ingen erfaringer med DXM, og har heller ingen trang til at få det. Så hellere nogle klassiske hallucinogener :-)

Jeg tror også, at min flyvetur på medicin så småt er ved at være overstået.. Nu er det afprøvet nogle gange og faktisk så var effekten, at jeg blev utrolig ligeglad med mig selv om mine omgivelser - hvilket selvfølgelig kan være rart, dog indenfor rimelighedens grænser.. Jeg tror, at der kommer til at gå noget tid, før jeg vil afprøve noget nyt. Indtil da, så vil jeg overveje, hvad jeg vil prøve.. I øvrigt har lægen sagt stop for benzo'er efter mine udflugter på skadestuen.. Been there done that!!
Næste gang jeg prøver noget nyt, så skal det foregå under kontrollerede forhold. Det har i hvert fald været en lærestreg for livet!!

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Siger du at du fik prøvet DMX "nogle gange" på en uge?
Du skulle virkelig begynde at passe bedre på dig selv, hvis du generelt har tænkt dig at behandle rusmidler så respektløst risikerer du at dø eller blive godt gammeldags skør.
Det er ikke for at moralisere, men stoffer skal altså respekteres, ikke hældes ned som om det var slik.

Og overvej nogle ting hvor bivirkninger (DMX) eller afhængighedspotentiale (benzoer) ikke er så stort. Det andet er sgu for farligt.

Er glad for at du i mindste selv er klar over hvor dumt og farligt det var.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
DenAllersidsteRomantiker skrev:

Jeg tror du misforstår mig - Dextromethorphan har mange strukturelle fællestræk med opioider/opiater, ikke ketamin og PCP.
Der er to former af methorphan: dextro-methorphan og levo-methorphan, hvor at de strukturelt er hinandens spejlbilleder. Levo-methorphan er et opioid og bruges i smertebehandling i USA.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DXM er ikke et stof jeg ville prøve igen, jeg fortryder ikke jeg har prøvet det men ikke igen. Den første time er præget af en utrolig slem kvalme og et ubehageligt bodyload. Efter den time bliver det underligt og alt virker tåget i hovedet.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]