Jack Bauer skrev:
DB1990 skrev:
og hvad sker der hvis de tager det i tolden?
Prøv så vidt muligt at bestille fra europæiske forhandlere, så bliver din pakke sjældent tjekket.
Skulle du blive taget i at indføre et ulovligt stof, kan du blive straffet, men jeg synes jeg har hørt om mange der bare har fået advarsler. Desuden kan du nægte al kendskab til forsendelsen.
^sådanne meddelelser ser rigtig skidt ud, når en jounalist (eller lignende) falder over dem. Og sitets formål er heller ikke at hjælpe hinanden med at omgå loven.
noname skrev:
Pas nu på med det nye væld af RCs, der vælter ind på markedet. Jeg ved, at min post kan kategoriseres sammen med resten af hylekorets, men der er altså en grund til, at vi advarer... F.eks. døde et dansker for et par år siden, da han havde indtaget et RC, der bare ikke var det, han havde bestilt på en ellers professionelt udseende hjemmeside. Flere er døde af det i udlandet, og det har kostet mindst en amputation af en hånd.
Hvis jeg var dig ville jeg investere i en masse dårlig amfetamin og en flaske acetone, og så give mig til at oprense amfetaminen til jeg havde et næstent rent produkt i stedet. Det er muligt og nemt at gå til, og risikoprofilen er væsentligt mindre.
Ja, det lader til at Danmark er langt mindre ramt af problemer associeret med RC's de sidste par år end England - jeg vil gerne tro på, at denne side har en del af æren for at folk ikke er døde i lange baner af mephedrone og lignende. Tænk jer om