Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: AMT
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
har du overvejet om det er fordi du tog svampe for næsten en uge siden? Krydstolerance?

Du burde stoppe her og vente mindst et par uger, og så kan du prøve igen. Men husk ikke at tage en højere dosis i arrigskab, prøv dig med samme startdosis istedet.

Junior medlem
Brugeravatar

Nå, nu er nogen af jer nok interresseret i at høre hvordan min aften/nat på AMT gik...

AMT'en virkede aldrig rigtigt selvom jeg ved tilbageblik godt kan se at lidt blank var jeg da.. Senere på aften fik jeg to andre psychedeliske stoffer.. Det ene var noget nyt udviklet af manden som gav med det.. Det skulle have været en krydsning mellem MDMA og 2c-b så det tænkte jeg kun kunne være nice. 20 mg. af det i en lille sjat øl.. to timer skulle der gå før virkningen kom gik jeg af vide..

Ved siden af det fik jeg MIPT ca. 20 mg. i en streg.

Gutten der gav mig det sagde at AMT'en virkede nogle timer endnu og at AMT'en nok undertrykkede det nye lidt endnu..

Vi kommer af sted til Psychedelic Winter Tam Tam i en fart..

Jeg synes hele tiden at jeg ikke er påvirket selvom jeg kan mærke at jeg er helt lam.. Det var noget underligt noget.. Jeg bliver mere og mere desperat fordi vi kommer nærmere og nærmere Neelix' optræden og ber om noget mere, og at det skal være visuelt af helvede til.. Det bliver til en streg mere af det der MDMA/2c-b lignende stof. Og så er det at jeg begynder at se mærkelige ting..

Folk der manglede noget af deres ansigt.. og ikke kun ansigtet men dele af hovedet, altså kraniet.. Mange mennesker.. Alle mennesker derinde. INKL. dem jeg var derinde med...

Her går omstændighederne ind og reder mig (tror jeg) Mit sind kæmper med sig selv. Og fordi jeg har været på jagt efter et vildt visuelt trip så længe nu (Og i øvrigt har svært ved at huske hvad normalt er) så har jeg det stadig som om at det ikke virker.. Meget mærkeligt. Det næste jeg føler er bare at jeg er faret vild i mit eget hovede... Som om jeg ikke kunne deltage i nogle af de fester som alle stofferne havde sat i gang..

Det ender med at da jeg kom hjem til sidst sad jeg bare og kiggede og ventede på at der kom ro på oppe i hovedet.. Fordi jeg følte virkelig at min sjæl(MIG) ikke var på stoffer. Men bare at min hjerne var.. hmm.. Håber det giver mening.

Alt i alt ret fucked op.. Tager lige en pause med svampe og svampe analogerne....

Dog skal jeg have 2c-c i tuden snart.. :P

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvad er der nu i vejen for at tage sit narko oralt?

Hvis du ikke ved om det er på saltform eller ej, så er det da pænt dumt at eksperimentere med at sniffe og ryge det.
Desuden så er det vist en udbredt misforståelse hos bongrygere, at det er specielt effektivt at ryge andet end hash på den måde.

Når du suger et bonghovede forbrænder du jo hvad der er i, og kemikalier skal ikke forbrændes, de skal fordampes.

Admin
Brugeravatar

Og især en løftet pegefinger om at sniffe 2C-C. Der er et par stykker i USA, der er endt på hospitalet efter at sniffe 2C-C i nogenlunde moderate doser (20-40 mg). I det hele taget er det en møgdårlig ide at sniffe nye underlige RC's. Det er ofte der, hvor filmen knækker.

Jeg er også uforstående overfor folks bizarre fetisch med at sniffe alt hvad der er på pulverform. Man får sjældent et bedre trip af det, og så er det heller ikke det sundeste, man kan udsætte sin næse for.

-Jimmy Carter

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for info om 2c-c'en kan du smide et link evt.? :) Vil meget gerne læse om det..

Det var altså saltformen, det AMT. Det ved jeg da den farmaceut der gav mig det også var til stede hele vejen. og han har selv taget det op i næsen.. Det med at bongrygere tror alt muligt er meget muligt.. Men det kender jeg ikke noget til. Ejer ikke en bong. røg for første gang bong i torsdags.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

med den stil du kører, er det da klart du ikke får nogen effekt!

Gør din krop en tjeneste og gå i en bue udenom 2C-C'en. Du vil få samme effekt som AMT'en, dvs. ingen. Og du vil kun forlænge din tolerance og spilde stofferne. Og snart kan du ikke dufte til mad og blomster.

Der er kun bivirkninger. Til gengæld er der nok af dem.

Admin
Brugeravatar

dave-o skrev:
Tak for info om 2c-c'en kan du smide et link evt.? :) Vil meget gerne læse om det..

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=196246

Læste også noget lignende et andet sted, men jeg kan ikke finde det lige nu.

-Jimmy Carter

Junior medlem
Brugeravatar

Så har jeg kørt to døgn på 2c-c.. og fuck det har været vildt! Det virker helt sikkert efter hensigten! og virker i øvrigt ikke så særlig farligt igen.. Bare flot.. Sindsygt flot...

Søg lige Dub FX Feat. Mr. Woodnote - Flow.. Jeg græd af lykke..!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
... Du bliver nød til at slappe af med stofferne, ellers kommer du til at opleve bivirkninger..

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

jeg er glad for at du har fået en god oplevelse, men for fanden... du er da et fjols så hatten passer :roll:

jeg tør ikke spørge til doseringerne og indtagelsesmåderne, eller til stofkombinationerne for den sags skyld. Du virker også ret ligeglad, så det går vel op i en højere enhed. Forhåbentlig vil du tænke tilbage på det her topic en dag.

Held og lykke fremover. Det får du brug for.

Ps. Jeg vil fraråde alle at køre samme stil (sniffe, redosere, kombinere tankeløst) med psykedeliske stoffer, især hvad 2C-stoffer og andre RC's angår. Visse folk fatter bare ikke risikoen med stoffer, og hvor vigtigt det er at tage det med ro og passe på sig selv, selvom det bliver stavet for dem mens de bliver vugget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
hey brian hvorfor skyder du den ikke af på noget dmt i stedet?

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Wow jeg ved indtet om amt .... men er det lissom dmt ?

Men syndes lige du skal passe lidt på, blir du ved med at mishandle kroppen på den heftige måde der siger den stop.
Det ikke for at ødeligge den gode leg men det der er misbrug af psychedeliske stoffer ( som jeg ser på det ) og det er sku ikke for sjov.

SÅSÅ !
Den med at bongrygere tror at de kan ryge alt ? er det ikke et lidt overfladisk synspungt at have ?
Ja det troede jeg da - da jeg var 15 år- men kunne aldrig finde på at proppe andet end hash, salvia, eller noget dmt engang i min bong.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Er det mig eller må det ikke smage virkelig klamt AMT hvis du har røget det.

Det lugter hen af gammel morfar eller 2. verdenskrig..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]