X-tina skrev:
Måske pga dette (taget fra wikipedia)
Citat:
The American rapper Big Lurch murdered an acquaintance and ate her lungs while on PCP.[17] In The Man Who Mistook His Wife for a Hat, a similarly gruesome murder is described. In April 2009, a man in Bakersfield bit out his 4-year-old son's eye, and severely damaged the other, before attempting to chop off his own legs with an axe while under the influence of PCP.[18]
In 1977, actor David Lochary died by bleeding to death in his New York apartment after falling on a piece of glass while on PCP.
Latterligt argument at komme med og jeg er jo nødsaget til at forsvare mig åbenbart.
Tror ikke at PCP er så vildt, helt klart det er vildt for nogle mennesker som ser det som "angel dust" - noget af et slang at give et dissasociativt stof - som ikke er til at flygte på og ikke sætter dig i kontakt med nogle engle - på ketamin der gør man da også de underligste ting og jeg vil sgu ikke udelukke, at hvis jeg tog ketamin i sur tilstand, så tror jeg helt seriøst at jeg nok slog en ihjel så, kan simpelthen blive så stiktosset på ketamin, det klart, alt hvad der hedder "tankegang" er blæst ad helvede til og det hele er jo bare "pure reflex" - hvis det kan forklares sådan.
Desuden så lyder spørgsmålet heller ikke på hvad et godt førstegangs drug er - men hvad JEG ville tage hvis JEG kun måtte tage stoffer EN gang - her vil JEG vælge PCP eller Ibogaine.
Ligesom at Heroin bliver gjort til satan blandt alle stoffer af nogle, så bliver PCP gjort til det samme af nogle andre.
Jeg kan virkelig ikke se hvad problemet med PCP er - altså der er folk på svampe der har gjort lignende og/eller lige så stupide ting - men dem skal der ikke hakkes på.... Er det så fordi at PCP er ret ukendt i DK?
Taget i betragtning at mange mennesker indtager PCP hver evige eneste dag, så det godt nok få af de der historier vi hører.... Mon ikke det bare er endnu en skræmmehistorie - personligt synes jeg PCP lyder lokkende.
Booty-lone: Jeg ved ikke hvor du får dine facts fra - men lyder 4-6 timer som et langvarende trip for dig? Det er den tid Phencyclidine virker, altså PCP. Den med neurotoksitet - er det olneys undersøgelse du tænker på? Han prøvede at påvise at samtlige dissasociativer gav læsioner i hjernen - dette var dog ikke sandt - olney brugte et RC der "mindede" om stofferne, men som har vist sig at være en del mere neurotoksisk end de stoffer han prøvede på at lave en undersøgelse om - så igen har vi en videnskabsmand der snakker lort og gør folk "nervøse" - altså han havde da ret med det der RC han brugte - det var skide giftigt - mk801 hedder det - så du kan jo google lidt og så finde ud af at PCP og de andre dissasociativer ikke er så farlige igen - som det gerne skulle lyde til. Så din begrundede mistanke, bliver omtalt som kontroversiel af andre forskere - du har måske en anden kilde til det? den vil jeg gerne se, har nemlig ikke lige fulgt med i forskningen indenfor dissasociative stoffer det sidste års tid, så hvis der er kommet noget nyt, så vil jeg meget gerne læse det - men da olneys unersøgelse er fra 1990 og er blevet modbevist nogle gange på 19 år, så vil jeg da gerne læse en undersøgelse som pludselig giver manden ret eller faktisk giver ham et grundlag til at sige det han siger er sandt.
En anden ting i din argumentation der seriøst fejler - det ene mord du bruger som eksempel er fra 77 det andet er fra 2009 - ja der to der virkelig har fucked up i den og er kommet i avisen, men hvis det var så farligt og det skete så tit - så var det nok lidt mere end 2 "store" historier på 32 år - nej PCP er ikke så farligt som du gerne vil have det til at lyde - du ved ikke så meget om PCP at du skulle have udtalt dig - fordi du serverede jo bare usande facts om farligheden af PCP som ikke er farligt pga nogle går amok på det - folk går amok på alle mulige stoffer.
Den tredje ting du fejler med er din forståelse af spørgsmålet i dette topic - jeg forstår ikke hvorfor jeg skal angribes eller på anden måde "ønskes bannes" fordi jeg seriøst mener at hvis jeg havde et trip tilbage, var det ibogaine eller PCP... Dem som siger MDMA er jo latterlige - eller - hey - det jo ikke mig der skal dømme det - dem som siger MDMA skal bare have lov til at sige MDMA - ligesom at jeg, som elsker dissasociativer - skal have lov til at vælge frit.
Hvorfor synes du jeg skal bannes for det?
Der så mange andre ting der er værrer end PCP og langt mere neurotoksiske - som f.eks
PMA
DOI
4-MMC
PMMA
Og kunne forstå din kommentar med BANNET hvis jeg havde nævnt en af disse.
PLUR