Malkavian skrev:
Jeg kunne dog bedre forestille mig, at hvis man virkelig giver den som Kixe-Brian og æder ecstasy i et væk, så kunne det øge aggressiviteten betragteligt. På et tidspunkt holder serotonin-euforien op med at dominere, men den amfetamin-agtige stimulans fortsætter i lang tid. Er personen oven i købet af en basal aggressiv natur, så er det nok også ekstra uheldigt at vedkommende lige har tømt samtlige reserver af kærligt serotonin ud - hvilket jo muligvis efterlader personen tappet.
Men hvad siger folk til den hypotese?
100 % enig... Jeg har det også med at blive "lidt agressiv" når de varme bølger forlader kroppen.. Føler mig ofte irriteret og træt når den euforiserende virkning er ved at aftage, så hvis man som malkavian siger har knoerne siddende lidt løst på kroppen, kan de nemt svinge ud og ramme en som ikke har fortjent det :/ Og dette har jeg især oplevet ved indtagelse sammen med alkohol...
Du har det også EKSTREMT dårligt dagen efter, hvis du har drukket samtidig, IMO, så jeg har derfor valgt at lade være med det.
Og ang. dit spørgsmål så synes jeg MDMA er et af de stoffer jeg kan tage, selvom jeg har nedtur på, og få det godt alligevel... Men det har jeg efter mange diskusioner med mange forskellige mennesker fundet ud af er smag og behag... Så prøv dig frem med mindre mængder hvis du ikke er helt sikker på hvordan du vil få det

Held og lykke med blæseren