Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 20:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

0: Søg for puttegarden !!

1: Det afhænger af din størrelse, tolerence og mavens indhold. Hvis du er ca 180 høj og vejer ca 70 kg, og har indtaget en normal mængde mad gennem hele dagen, vil det ca tage 1-2 timer før rusen kommer. Du må endelig ikke redosere før du kan mærke virkningen. Udover hvis du har sky-høj tolerence, hvilket betyder "mængden du skal indtage for at få rusen", og man opbygger meget hurtig tolerence for MDMA (ecstasy)! Så hvis du spiser 2 stk idag og får en fed aften, skal du højest sansynligt have 4 imorgen. Derfor skal du huske at holde lange pause imellem!

2: Alkohol dehydrer din krop, og det er derfor du får tømmermænd, fordi du lider af væskemangel og hovedpinen skyldes at din hjerne tørres ud! Derfor skal du være meget meget påpasselig med alkohol og helst
undgåden. Drik en flaske vand i stedet for en fadøl, hvis du forstå..

3: Rusen former sig meget efter humøret, så hvis du er meget meget aggressiv af natur eller du har mange problemer at overskue i hverdagen, vil rusen højest sansynligt forme sig derefter. Men det er dog sjældent jeg støder på folk der er aggressive på MDMA. I mit tilfælde bliver mit venlige humør forstærket, så jeg bliver ekstra kærlig og hjælpsom.

Du skal også lige bemærke, at hvis du skal danse/trampe eller hvad du kalder det, så skal du fuldstændig undgå alkohol, og respektere din krops grænser. Du kan nemlig ikke mærke din tørst eller dit hedeslag før den er rigtig gal, så drik løbende hele aften! Spis vitaminer inden du forlader dit hjem, og efter festen/trippet må du gerne spise nogle flere vitaminer/5-HTP. Hvis du lider af nogen form for psykisk lidelse, eller hvis du selv føler du er nede. så undgå at trippe på MDMA.

Husk at rusen er vidunderlig, men hvis du opsøger den for ofte vil magien forsvinde, så for guds skyld, indtag højest MDMA ca hver 2. måned. Alt andet er spild af penge og serotonin.

Hav en god aften, og husk nu at det ikke er "de sjove knalder", men et syntetisk stof der påvirker din hjerne.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nær vrå på landet
personligt ville jeg aldrig drikke mens jeg jeg var på knaller, men jeg er heller ikke fan af alkohol, jeg har bedst erfaret at ryning af cannabis,fed, fjolle tobak, er en god kick starter, jeg ryger gerne indtil pillerne begynder, også mens og efter.
men vil også tro (alt efter styrke på pille) at dosere flere gange over aften/dag ikke er lige så effektiv som indtagelse af de 2-3 stk på samtidigt.
synes ikke man bliver agressiv på e, normale følse vil vel være mere en kærlighed, afslappen, ukencentret på andet end dit trip og det omkring trippet. og i uheldige situationer angst.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Puttes skrev:
3: Rusen former sig meget efter humøret, så hvis du er meget meget aggressiv af natur eller du har mange problemer at overskue i hverdagen, vil rusen højest sansynligt forme sig derefter. Men det er dog sjældent jeg støder på folk der er aggressive på MDMA. I mit tilfælde bliver mit venlige humør forstærket, så jeg bliver ekstra kærlig og hjælpsom.

Bare lige en kommentar mere omkring det med MDMA og aggression. Efter min mening er faren for dette ikke overhængende, hvis man holder sig til de udmærkede HR råd, der florerer er på sitet. Personligt synes jeg i hvert fald, at det sidste man har lyst til er at være provo og ond mod andre.

Jeg kunne dog bedre forestille mig, at hvis man virkelig giver den som Kixe-Brian og æder ecstasy i et væk, så kunne det øge aggressiviteten betragteligt. På et tidspunkt holder serotonin-euforien op med at dominere, men den amfetamin-agtige stimulans fortsætter i lang tid. Er personen oven i købet af en basal aggressiv natur, så er det nok også ekstra uheldigt at vedkommende lige har tømt samtlige reserver af kærligt serotonin ud - hvilket jo muligvis efterlader personen tappet.
Men hvad siger folk til den hypotese?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Malkavian skrev:
Puttes skrev:

Jeg kunne dog bedre forestille mig, at hvis man virkelig giver den som Kixe-Brian og æder ecstasy i et væk, så kunne det øge aggressiviteten betragteligt. På et tidspunkt holder serotonin-euforien op med at dominere, men den amfetamin-agtige stimulans fortsætter i lang tid. Er personen oven i købet af en basal aggressiv natur, så er det nok også ekstra uheldigt at vedkommende lige har tømt samtlige reserver af kærligt serotonin ud - hvilket jo muligvis efterlader personen tappet.

Vel talt, giver fin mening i mit hoved. :)

Titel:
Medlem

Malkavian skrev:
Puttes skrev:

Det passer fint i mine ører ihværtifald :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ang. aggressivitet er det selvfølgelig forskelligt fra person til person. En af mine venner blev aggressiv HVER gang han tog kiks, dette stoppede efter nogle måneder da han lærte at dulme sin vrede. Men grunden til han blev aggressiv var også et resultat er sygt dårlig HR. Han har i forvejen haft et svært liv med sine forældre og taget en del stoffer før jeg lærte ham af kende. Så et godt råd: tag IKKE ecstasy hvis du ikke er på toppen sådan helt humørmæssigt i din generelle dagligdag. Det kan have rigtig skidte følger. Tænk hvis man blir sur på en uden grund, og ingen af ens nærmeste venner er der til at få en til at slappe af? *SMÆK* og personen ligger halvdød efter kort tid.

Titel:
Medlem

Jeg har aldrig prøvet at blive aggressiv på Ecstasy .. Men jeg kan godt forestille mig at hvis jeg blev det så ville jeg satme også blive godt sur og måske have svært ved at glemme de ting der gør en sur og så stoppe med det man nu har gang i :? ..

Men er glad for jeg ikke får det sådan :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
godz skrev:
Sjældent folk bliver aggressiv på Ecstasy .. men det sker da.. synes bare ikke stoffet virker på sådan en måde at man bliver aggressiv .. men kan være det bare er min mening :)

Samme her enenste gang jeg har været agressiv på ecstacy var første gang fordi jeg absolut intet fattede . Siden hen har jeg kun oplevet det som dejligt og virkelig det bedste kærligheds stof :) .

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg har heller aldrig oplevet at blive agressiv på ecstasy.

Jeg plejer bare at ligge og flyde på en sofa og have det for lækkert.

Alkohol bliver jeg derimod voldelig og dum af, det er mest spiritus jeg ikke kan tåle, derfor drikker jeg sjædent.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

C L O W N skrev:
Alkohol bliver jeg derimod voldelig og dum af, det er mest spiritus jeg ikke kan tåle, derfor drikker jeg sjædent.

Lidt OT, men ang. at du blir voldelig når du drikker har nok noget af gøre med at du netop drikker sjældent. Desto oftere du drikker, desto bedre kan du styre dig. Man lærer rusen bedre af kende med tiden, jeg møder 18-årige som ikke kan finde ud af at styre sig endnu :?

:)

Titel:
Medlem

2c-Bart- Jeg bliver ikke så voldelig på den måde så jeg går hen og slår folk ned. Du har en pointe med det at jeg drikker sjældent. Men jeg bryder mig generalt bare ikke om spiritus eller øl sådan rigtigt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
C L O W N skrev:
2c-Bart- Jeg bliver ikke så voldelig på den måde så jeg går hen og slår folk ned. Du har en pointe med det at jeg drikker sjældent. Men jeg bryder mig generalt bare ikke om spiritus eller øl sådan rigtigt.

Drikker næsten heller aldrig mere syntes generelt man bliver et fjols når man får et par genstande for meget.

Alkohol er roden til alt ondt ! ;)

Titel:
Medlem

Gartnersvinet skrev:
C L O W N skrev:

Drikker næsten heller aldrig mere syntes generelt man bliver et fjols når man får et par genstande for meget.

:yeah: :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Jeg spændte lige skråremmen og slettede et indlæg af en eller anden fætter, som skrev om navngivne piller. Jeg har glemt hvad han hed.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Gartnersvinet skrev:
C L O W N skrev:

Man har jo sine meninger ;) Jeg synes efterhånden sjældent jeg er et direkte fjols når jeg er stiv... Jeg laver rigtig sjældent fuck ups efterhånden, men det sker jo efter som jeg drikker hver weekend (gennemsnitligt, til tider 2 gange og sjældne gange slet ikke).

Jeg har heller aldrig prøvet at blive voldelig på MDMA, men kan også godt forestille mig at hvis jeg blev, så stoppede jeg ikke før nogen trak mig væk :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gartnersvinet skrev:
C L O W N skrev:

Vær en mand, og lær at drikke dig stiv uden at skulle smadre ting, eller personer. Evt kan man drikke sig så stiv at man slet ikke KAN smadre noget, en ølbong skulle være behjælpelig med dette.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg hader normalt at slås, men har dog en enkelt gang kombineret ecstacy og store mængder alkohol, hvor jeg også blev noget så voldelig.

Titel:
Junior medlem

Malkavian skrev:

100 % enig... Jeg har det også med at blive "lidt agressiv" når de varme bølger forlader kroppen.. Føler mig ofte irriteret og træt når den euforiserende virkning er ved at aftage, så hvis man som malkavian siger har knoerne siddende lidt løst på kroppen, kan de nemt svinge ud og ramme en som ikke har fortjent det :/ Og dette har jeg især oplevet ved indtagelse sammen med alkohol...

Du har det også EKSTREMT dårligt dagen efter, hvis du har drukket samtidig, IMO, så jeg har derfor valgt at lade være med det.

Og ang. dit spørgsmål så synes jeg MDMA er et af de stoffer jeg kan tage, selvom jeg har nedtur på, og få det godt alligevel... Men det har jeg efter mange diskusioner med mange forskellige mennesker fundet ud af er smag og behag... Så prøv dig frem med mindre mængder hvis du ikke er helt sikker på hvordan du vil få det :)

Held og lykke med blæseren

Senest rettet af buzzman 14 nov 2007 17:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

Gartnersvinet skrev:

Hørt! never ever drik alkohol sammen med, det går bar meget galt! (taler af erfaring)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]