KawN skrev:
Imp skrev:
Hvad med at google lidt? Der er TONSVIS af oplevelser derude. 99,9999% af alle psykoaktive stoffer vil være dækket mht personlige erfaringer, før brugerne på psychedelia får prøvet dem. Som udgangspunkt synes jeg, topics som disse er en smule meningsløse.
Du har ret. ALT (næsten) kan findes på google. Derfor er dette site en "smule meningsløst". Eller hvad?
Alt materiale der er at finde her på psychedelia kan også findes på bluelight, erowid, shroomery osv. Så det er meningsløst at bruge psychedelia?
edit.
Har allerede søgt lidt på bluelight, men fik den opfattelse at de fleste skrev om det til medicinsk brug. Hvilket jeg som sagt ikke er ude efter.
Du tror at diskussionerne om brug af bromazepam på bluelight er i medicinsk øjemed?
Til det første: følgende din tankegang er alle former for fysisk skole unødvendig 'at best' og et kosteligt tidsspild 'at worst'... det lagger lidt sund fornuft.
Jeg tror mange af os her fordi vi lige så gerne vil hjælpe og lære fra os, som selv at lære - MEN ingen gider hjælpe den potentielle narkoman, der ikke engang gider gøre en indsats for at kunne få en rimelig rusoplevelse.