Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 17:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Hej psy.
Ville bare høre om der er nogen der har erfaringer med bromazepam? Altså til rekreationelt brug.
Mht. dosis, hvor lang tid der går før man mærker effekt og hvor længe de virker.
På forhånd tak :)

Admin
Brugeravatar

Hvad med at google lidt? Der er TONSVIS af oplevelser derude. 99,9999% af alle psykoaktive stoffer vil være dækket mht personlige erfaringer, før brugerne på psychedelia får prøvet dem. Som udgangspunkt synes jeg, topics som disse er en smule meningsløse.

-Jimmy Carter

Medlem

Geografisk sted: La La Land
Altså nu er min erfaring med benzoer tæt på nul, men jeg tog engang en enkelt bromam fordi en ven havde en pakke, jeg havde røget noget cannabis i forevejen som måske kan være skyld i at jeg ikke kunne mærke nogen effekt overhoved. Men det skal jeg ikke kunne sige.

Medlem

De virker utrolig mildt. Du bliver glad dem, og derefter forsvinder rusen igen.. Du bliver slet ikke lam og langsom i hovedet, som du fx. gør ved clone og diazepam.
Og jeg synes det er helt iorden du laver denne tråd. Ifh til tråde som eksistere pt på psy så er det her da højt nivuae.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Lexotan (bromazepam) i en dosis jeg ikke kan huske, virkede ligesom den gennemsnitlige benzo (jeg tror jeg har prøvet en 10-15 forskellige).

Kun baseret på 1-2 indtag.

Insane psychedelia user!

Det virker som alle andre benzoer. Hvis du ingen tolerance har, så start med 6-9mg. 12 hvis du er modig. :S

In our memories

Imp skrev:
Hvad med at google lidt? Der er TONSVIS af oplevelser derude. 99,9999% af alle psykoaktive stoffer vil være dækket mht personlige erfaringer, før brugerne på psychedelia får prøvet dem. Som udgangspunkt synes jeg, topics som disse er en smule meningsløse.

Du har ret. ALT (næsten) kan findes på google. Derfor er dette site en "smule meningsløst". Eller hvad?
Alt materiale der er at finde her på psychedelia kan også findes på bluelight, erowid, shroomery osv. Så det er meningsløst at bruge psychedelia?

edit.
Har allerede søgt lidt på bluelight, men fik den opfattelse at de fleste skrev om det til medicinsk brug. Hvilket jeg som sagt ikke er ude efter.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
det er meningsløst at lade psychedelias brugere være dit personlige leksikon, det er derimod ikke meningsløst at krydstjekke den information man har indsamlet med boardets brugere eller at diskutere HR spørgsmål.

Medlem

Hvis du absolut ingen tolerance har, vil jeg sige - start med 3-6mg - det burde være rigeligt til at blive pænt mærket i låget! :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
KawN skrev:
Imp skrev:

Du har ret. ALT (næsten) kan findes på google. Derfor er dette site en "smule meningsløst". Eller hvad?
Alt materiale der er at finde her på psychedelia kan også findes på bluelight, erowid, shroomery osv. Så det er meningsløst at bruge psychedelia?

edit.
Har allerede søgt lidt på bluelight, men fik den opfattelse at de fleste skrev om det til medicinsk brug. Hvilket jeg som sagt ikke er ude efter.

Du tror at diskussionerne om brug af bromazepam på bluelight er i medicinsk øjemed?

Til det første: følgende din tankegang er alle former for fysisk skole unødvendig 'at best' og et kosteligt tidsspild 'at worst'... det lagger lidt sund fornuft.

Jeg tror mange af os her fordi vi lige så gerne vil hjælpe og lære fra os, som selv at lære - MEN ingen gider hjælpe den potentielle narkoman, der ikke engang gider gøre en indsats for at kunne få en rimelig rusoplevelse.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
Jeg vil sige at bromazepam gør absolut lige så blank / bedre end clonazepam... Med blank skal forstås følelsen af at være totalt ligeglad med omverdenen, på godt og ondt... har rendt rundt på mit arbejde i den tilstand og nærmest give chefen "fingeren"... jeg kan absolut ikke anbefale dig at Lamme (Med stort L) dig i benzodiazepiner... det er mindst lige så slemt som alkohol. Husk det. Desuden kan benzodiazepiner også (epidemiologisk fundet) inducere depression... så pas på. Men jeg vil sige at Bromazepam er bedre end clonazepam... men det jo min induviduelle vurdering.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis vi skal ridse bivirkningerne op, er problemet med bromazepam (og alle andre benzodiazepiner), at man bliver let afhængig - og det uden at lægge mærke til det. Så vent noget tid imellem at du bruger benzoer, og bland dem for guds skyld ikke med opiater eller alkohol. Jeg ved godt nogen gør det, men det er åndsvagt farligt og meget svært at kontrollere.

Admin
Brugeravatar

@Kawn: Snoezel og Adhoc har sagt det. Der er altså forskel på, om man blot søger noget dosering og et par oplevelser, eller det er mere en diskussion, hvor brugerne udveksler nogle personlige holdninger osv. Noget som doser og virkning på udbredte stoffer er så universelt, at jeg ikke føler, der er meget brug for at snakke om det herinde. Bromazepam virker ikke generelt anderledes på danskere end folk fra udlandet.

-Jimmy Carter

In our memories

Jamen altså har læst tråde hvor folk anbefaler startdosis fra 3 - 24 mg, hvilket jeg synes er st stort sprong. Derfor jeg spørger herinde. Brugerikke psychedelia som mit eget personlihhe leksikon, men eftsersim der ikke stpr meget om emnet herinde så mente jeg andre også kunne drage nytte af det.. Men nu har eksperimenteret lidt, og 24 mg gør tricket for mig 8)
jeg sunes persomlig det føles nlsten akkurat som diazepam.. Bare lidt anderledes på en måde. og med lidt sativa skunk og et par genstande (2-3 stk. Dårlig HR) er det intet mindre end fantastsk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]