Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 04:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Denmark
Her i Fredags prøvede jeg svampe for første gang og det var totalt syret . jeg over vejer også snart at skrive en triprapport.

Svampe er mit yndlings rus middel de styrre for vildt

Vh. Mazza

P.s det var mexikanske.

Dedikeret medlem

glæd dig til nogle gode hawaii..de er virkelig fede...

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
he he...

undervurdere dem dog ikke... de kan nogle trix....

------------------
-they don't talk....
...they listen ~ ~ ~

Medlem

Geografisk sted: somewhere green
hi hi hi

jaaae swampe er sku det ultimative

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja Svampe styrer, men Mazza du er en syg knægt!
Vi sidder ligenu og hører Eminem, og vi skal snart gnaske nogle sataner!

Vh SwarmpJ

Ps. Stan (nr.3)er federe en Kim (nr.16)!

Junior medlem

Geografisk sted: Denmark
Hej SwarmpJ Jeg er helt enig

vh Mazza.
Ps. Der er jeg også enig.

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
tsk tsk.... det eneste Marshall Matters der holder er hans første cd -My foult ...

"...I never ment to give you mushrooms girl, I never ment to bring you to my world, now you're sitting in the corner crying, and it's my foult..." SÅ fed...

------------------
-they don't talk....
...they listen ~ ~ ~

Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Beklager highlight, men synes lige, at I skulle se udviklingen på dette forum fra år 2000-09, så læs de ovenstående posts. :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Når jeg nu har læst tråden igennem.. hvad er det så specielt at du ville have at at vi skal fokusere på i den her tråd?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Stener tråd, men hopper dog på vognen.. glæder mig selv til min første svampe tur :D

:gud:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
Skou skrev:
Når jeg nu har læst tråden igennem.. hvad er det så specielt at du ville have at at vi skal fokusere på i den her tråd?

tror fokuset er at det her forum er gået fra at være noget ala en chat på forum platform til at være et forholdsvist seriøst HR forum.

Ret sjovt at se.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor duften af balloner er
Enig om at denne tråd er gabagtig.

Omvendt set, synes jeg det kunne være enormt fedt hvis nogle af de ovenstående gav en opdatering hvordan deres stof-brug har forandret sig gennem de sidste 9 år.
Jeg er en eksperimenterende rookie, så det kunne være fedt at få overblik over en andens udvikling gennem ni år.

Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Skou, det kan da godt være, det bare er mig, der har den holdning, at hvis nogen skrev om stoffer på ovenstående måde, på dette forum d.d., så ville de blive svinet til.

Men ja - positiv udvikling.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
ulrk skrev:

Omvendt set, synes jeg det kunne være enormt fedt hvis nogle af de ovenstående gav en opdatering hvordan deres stof-brug har forandret sig gennem de sidste 9 år.
Jeg er en eksperimenterende rookie, så det kunne være fedt at få overblik over en andens udvikling gennem ni år.

Den er sandsynligvis gabagtig for en person, som intet kender til psychedelia.dks historie, mens den for andre kan være et nostalgisk flashback til fordums tider :wink:

Nu er det her min første post i denne tråd, hvorfor spørgsmålet ikke specifikt er møntet på mig. Men mht. stoffer, så har jeg prøvet hvad jeg skulle prøve - og lidt mere til, end hvad jeg og mine forældre oprindeligt havde regnet med.
Jeg festede som regel fra torsdag eftermiddag til søndag middag, brugte al min SU på tjald, dårlig amf og øl - og ødslede resten op på ingenting!
I mellemtiden har jeg fået mig to uddannelser, heraf én akademisk, er blevet veldresseret mht. stof(mis)brug og er i det hele taget blevet en langt mere borgerlig og samfundstolerant person, end jeg selv og mine forældre oprindeligt havde regnet med for 8-10 år siden!

...det hele startede med hashen...jeg var vildt nysgerrig over hvad det var med den plante, som kunne påvirke mig...så startede jeg med at interessere mig for fysik/kemi i folkeskolen for første gang i 8.-9. klasse og vidste ovenikøbet dengang hvilken forbindelse THC er forkortelse for LOL...Jeg beskylder stadig hashen for at være være en mere eller mindre direkte årsag til valget af mine uddannelser...storestyggeslemme hash!

Marijuana is a gate way drug...it might lead to fucking academics!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
CannaChem skrev:
ulrk skrev:

Den er sandsynligvis gabagtig for en person, som intet kender til psychedelia.dks historie, mens den for andre kan være et nostalgisk flashback til fordums tider :wink:

Nu er det her min første post i denne tråd, hvorfor spørgsmålet ikke specifikt er møntet på mig. Men mht. stoffer, så har jeg prøvet hvad jeg skulle prøve - og lidt mere til, end hvad jeg og mine forældre oprindeligt havde regnet med.
Jeg festede som regel fra torsdag eftermiddag til søndag middag, brugte al min SU på tjald, dårlig amf og øl - og ødslede resten op på ingenting!
I mellemtiden har jeg fået mig to uddannelser, heraf én akademisk, er blevet veldresseret mht. stof(mis)brug og er i det hele taget blevet en langt mere borgerlig og samfundstolerant person, end jeg selv og mine forældre oprindeligt havde regnet med for 8-10 år siden!

...det hele startede med hashen...jeg var vildt nysgerrig over hvad det var med den plante, som kunne påvirke mig...så startede jeg med at interessere mig for fysik/kemi i folkeskolen for første gang i 8.-9. klasse og vidste ovenikøbet dengang hvilken forbindelse THC er forkortelse for LOL...Jeg beskylder stadig hashen for at være være en mere eller mindre direkte årsag til valget af mine uddannelser...storestyggeslemme hash!

Marijuana is a gate way drug...it might lead to fucking academics!!!

http://web.archive.org/web/200109261719 ... edelia.dk/
tror du ville kunne lide den her lille smarte ting hvis du har været her så længe :) selvom jeg er ny herinde synes jeg det er griner at se hvordan psychedelia var for mange mange år tilbage.

edit: det er den her du skal gå ind på hvis du vil lege rundt: http://www.archive.org/web/web.php

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]