Budha skrev:
i finder hvertfald ik ud af det ved at spørge os, ud med røven i vejret også kan i komme tilbage og skrive om i fandt noget

men i kan jo også vente til august/september/oktober/november, der plejer der at være flest.
Tag nu den forpulede lightergas ud af røven og prop den ned i tasteturet og tænd op i en joint lavet af dine lorte triprapporter!
jeg er fandme træt af dine åndssvage kommentare, budha, hvis der nogen der skal ud med røven i vejret er det sguda fandme dig selv! manden spørg om der er en grund til det, og det er der ikke, så må du selv finde nogle før du har et grundlag for at svare herinde, istedet for at komme med dine smarte bemærkninger gang efter gang! Du tror du er en psycadelisk overhersker, fordi du selv har taget svampe et par gange og med dine irritrende beskeder om, "orgh det var svedigt jeg tog 150 spids nøgenhat haha". Luk Anus, du havde selv problemer i efteråret med at finde svampe, du er stadig en amatør! ikke at jeg ikke er det, men du ignorere det og mener selv du er pro....
Du bidrager med intet nyt, du underbygger bare dine kommentarer på andres svar, for selv at lyde klog eller få flere postcounts eller et eller andet dumt. Og det er hver gang, og der er flere her på psychedelia der vil give mig ret, og allerede har ydret deres meninger, men du fatter bare hat! selvfølgelig skal der være plads til alle, men også en der kommer med de samme indholdsmæssige lorte dårlige kommentarer? Nej!
ps. dit svar var nogenlunde en kopi af and's:
And skrev:
Der har været et par dage og nætter i træk med frost, så tvivler meget stærkt.
Men det kan da være en undskyldning for at få lidt frisk luft og gå en tur i naturen, det skal man heller ikke kimse ad!

og undskyld hvis nogle føler sig forulempet af min besked.
Selv ville jeg gerne spørge jer, hvad med de forårs svampe der tidligere ar været diskuteret her på boardet?
som dem i emner som: danske svampe, andre svampe og Panaeolus Subbalteatus
- kunne ikke lige finde ud af at linke til dem. men er der nogen der er belæg for at samle, eller nogen der har prøvet sig med disse "alternative" svampe?
eller for den sags skyld, bare sjove at kigge efter, hvis man bare skulle tage en tur i naturen og tage frisk luft?