Jeg har brug for et råd.
Her i sidste weekend havde jeg mit første svampetrip sammen med min ven (K). Det skal siges at vi havde et fantastisk smukt og positivt trip, svarende til at være i Nirvana stortset

Vi fik snakket om alt mellem himmel og jord, filosoferet og set billeder i træerne.
Jeg havde bestilt en pose Mexicana A Truffles (3g tørret) hjem fra Holland. Vi indtog hver især 1,5 gram tørret trøffel. Vi blev nærmest helt forelskede i det som vi oplevede, så vi har nu snakket sammen om at vi ville prøve det igen. Denne gang vil vi dog købe 2x 3 gram og se hvad der venter os på denne rejse. Jeg ved bare ikke om dette er en alt for høj dosis til os da det bliver anden gang vi prøver svampe.
Vi har begge to prøvet psykedelika op til flere gange som, LSA-holdige frø, milde urter af forskellig art, Salvia Divinorum 5x, en enkelt gang brygget ayahuasca, han fik ikke så stærkt et trip, men jeg fik dog et fint trip, og så har jeg prøvet meskalin dog uden særlig effekt, desværre! Vi har også begge to røget hash igennem længere tid (1-1,5 år), men nu er vi "stoppet" ryger max 1 gang hver anden måned.
Alt dette skriver jeg for at give "jer" et indblik i vores >>min ven og jeg<< forhold til psykedelika.
En anden til jeg gerne vil spørge om:
Jeg overvejer om jeg skal lave the på trøflerne, kan i andbefale dette? Jeg gør det mest af den årsag at jeg ikke brød mig om den surhed jeg hele tiden fik hver gang jeg tog svampe i munden, og jeg går ud fra at hvis man laver the, så kan man sådan set bælde det hele i sig i en slurk. (det mindede mig også om ayahusca, den sure smag, vradderk :b)
Efter hvad jeg har læst giver det et hurtigt upcome. Jeg er nu ikke så nervøs for at jeg skal blive panisk over at gå fra den almindelige hverdag og så til et syretrip sådan lige med et. Vi har jo som skrevet før, begge røget Salvia og her er der jo netop tale om at man sænker hovedet ned mod portalen (spanden) og når man trækker hovedet op igen så er man i salviaens verden :b
Men folk skriver også her inde at hvis de laver the så aftager effekten dog også forholdsvist hurtigt og det virker ikke som om at de er så begejstrede for det. Det ville jeg heller ikke selv være*tror jeg*.
Hvad siger i med Tampanensis?
Det var vidst alt.
1: Er det for høj en dosis, 3g dry* ?2: Kan i anbefale at lave the på Mexicana A Truffles?