Hey til alle jer her på Psychedelia.dk.
Faldt over jeres side for nogen dage siden og har læst ihærdigt herinde siden. Fik nemlig af uransagelige grunde lyst til at prøve et trip, eller flere hvis jeg kan lide det første.
Altid troet på at man ikke skal udelukke at prøve ting, bare fordi nogen har bestemt at det er dårligt for en og derfor forbudt.
Lidt om mig: Jeg er i 20'erne, studerende med ønske om at blive forfatter, og har førhen kun prøve hash af andre sindspåvirkende stoffer udover de almindelige såsom sukker, tobak og kaffe.
Jeg tænkte i første omgang at jeg ville gå ud og plukke nogen svampe selv, men efter at havde læst jeres svampeplukke guide igennem og fundet ud af at jeg er en dør til at se forskel på svampe, tænkte jeg at jeg nu engang ikke har lyst til at dø for at prøve et trip bare fordi jeg ikke kan skelne SN svampe fra dødeligt giftige svampe, så bestilt mit først growkit hjem.
En af det der nemme nogen, der bare skal åbnes, dunkes, drænes og så kommer det af sig selv(stort set).
Har dog tænkt mig, at hvis dette trip er fedt, at jeg i fremtiden vil prøve mig med at lave min egne cakes. Men alting til sin tid.
Ejer desværre intet digitalt kamera, så denne log hvor jeg, udover at skrive med folk som ønske mig velkommen, vil skrive om fremskridtet jeg får, i første omgang med growkit og måske senere med egne cakes, vil blot blive med beskrivende ord og med vægt på de svampe jeg får.
Men i hvert fald, så vil jeg allerede nu sige tak for de mange fede råd der er at finde herinde og udtrykke hvor glad jeg er for at være blevet medlem af jeres side