Jaspar skrev:
Jeg synes godt, at en svampe-rus (her snakker om bodyhigh) kan sidestilles med en alkoholrus, for ofte føler jeg en ro i kroppen, som om den alt den tid uden svampe har været vibrerende, og nu endelig er i ro (meget ens med følelsen af at holde noget sindsygt vibrerende i længere tid, og så bagefter holde sin hånd helt rolig).
Det er for mig en rigtig rar følelse, men ved et for hurtigt come-up kan følelsen gå hen og blive til følelse af at blive trykket nedad, og dette gælder også på mit bryst, hvilket kan give et meget lille vejrtrækningsproblem, som normalt går væk efter come-up'et.
Håber det kunne hjælpe, men dit spørgsmål er lidt bredt - du spørger ikke til om det er mht. visuals, body-high eller mentalt high.
sorry ved godt at mit spørgsmål er lidt bredt, men som du selv hentyder til mener jeg body-high..
grunden til at jeg spørger er fordi at jeg simpelthen ikke kan klare den form for beruselse man kommer i lige inden man går under på alkohol( altså hvor det hele gynger inkl. synsfeltet)
jeg tror nemmelig ikke jeg ville finde det særligt behageligt under påvirkelse af psykedelika, medmindre man bliver mentalt stimuleret som på f.eks. lsa hvor man glemmer selve kropsfølelsen eftersom det hele er så lækkert..