Psyborg skrev:
Citat:
....... HUSK PÅ AT DET HELE ER NOGET I FORSTILLER JER - det findes ikke rigtigt, det er bare MINDFUCK....
Forestilling og fantasi... det er vel det som udgører vores værdinormer og struktur. Jeg vil mene at det som foregår på et trip har stor betydning for de tanker og erkendelser som udvikler vores bevidsthed, og som sådan er det ALT andet end mindfuck! Jeg synes dit råd giver udtryk for en underlig reserveret indstilling at gå ind til et trip med.
Citat:
Har osse haft mine badtrips - men et badtrip er egentligt ikke så bad, kun imens det står på, bagefter føler jeg mig stærk og overlegen fordi jeg endnu engang har slået stoffet tilbage og er blevet normal i hovdet igen, men måske har jeg bare en stærk psyke, måske er jeg bare heldig.
Her udtrykker du igen denne (for mig) reserverede holdning over for stoffet. Ser du det virkelig som en kamp mellem dig og stoffet? Når jeg tager trip, prøver jeg i viddest omfang at
overgive mig til stoffet og ikke kæmpe imod. Jeg er af den overbevisning at det som kommer op på et trip, er noget som mit underbevidste prøver at fortælle mig, og ved at absorbere hvad der kommer, og ikke kæmpe imod lærer jeg en masse nyt. Det betyder ikke at jeg bare lader mig besnære af en hvilken som helst tanke der må dukke op. Men jeg tager de følelser og kropsfornemmelser jeg mærker alvorligt.
Hilsen Fanny