@ Andreas
Citat:
Har du nogle andre kilder end dig selv, der bakker dette op? F.eks. kan jeg sige at ensartede strains af cubensis og virker meget forskelligt på mig fra gang til gang. Nogle gange er det meget visuelt og andre gange ikke så visuelt, nogle gange dybt og andre gange ikke så dybt.
Det er baseret på mine egne oplevelser, og på hende, der ejer den lokale headshop. Du har self. ret i, at oplevelsen kan varriere fra person til person.
@ Troo.l.s.
Citat:
Jeg synes det er helt fair hvis du er ude efter en "overfladisk" rus, hvis man kan sige det sådan.. altså en rus hvor din tankegang ikke bliver meget ændret men hvor du bare får en sjov oplevelse. MEN.. så er svampe nok det allersidste stof du bør tage.
Aaarrrhhh! Måske hvis der var tale om nogle suspekte svampe, som man havde købt af en suspekt pusher, men nu taler vi, så vidt jeg har forstået, om cubensis-svampe + man kender dosen 99% sikkert, hvis det fx er købt over nettet.
2. gang jeg prøvede svampe, spiste jeg kun 15 g. columbianske, netop fordi jeg havde hørt diverse pensionerede ex-psykonauter sige, at det kunne have alvorlige psykiske følger, og jeg (+ alle jeg kender, som tager svampe) kan sagtens have et grineren mildt trip, som ikke ændrer tankegangen synderligt. Hvis man holder dosen lav, kan man s'gu sagtens tage svampe for at more sig, fremfor at tage dem for at opnå selverkendelse eller noget andet vigtigt.