Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 19:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej

Jeg ville høre, jeg prøved svampe for 4år siden, og det var ikke noget vildt, grundt nogle svampe som åbenbart ikke var så potente.

Men har fået en omgang svampe fra holland, og har planer om at tag det her hjemme sammen med en ven. I den forbindelse så ville jeg høre hvad "første" gangs reglerne er for brug af svampe. Ca hvormeget man skal tag, skal det tages på tom mave? Osv, altså hvis i har nogle gode grund regler at holde sig til.

Håber at høre fra jer :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=10613

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg takker mange gange :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ingen årsag, du er velkommen til at stille flere spørgsmål når du har læst hele tråden.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Ingen årsag, du er velkommen til at stille flere spørgsmål når du har læst hele tråden.

Jeg har læst den nu, og er bange for det med mad intagelse. Altså, når jeg ryger så plejer fråder at være noget for mig. Har jeg fråder i huset bliver det elimiret indefor kort tid. Vi har købt chips og popcorn og masser af sodavand til hvors aften. Om der er noget dårlig over det? Og om æder mere af stoffet end normalt?

Ville samtidig høre, vi har planer om at sidde og spille lidt poker online (for sjov -play money-) Om det er en dårlig ide? Vi tænder lavalampe, men skal vi slukke for tv, eller skulle man sætte en film på eller hvordan skal det lige justers således at man får et bedre trip.

Og så lige det med mængden, den forstod jeg ikke.

Vi har købt "Stropharia Cubensis - Mexican #6" Men de næver ikke ca hvormeget man skal tag, hvad er ca. vægt for en svamp?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Hash_tåge skrev:
kemal skrev:

Jeg har læst den nu, og er bange for det med mad intagelse. Altså, når jeg ryger så plejer fråder at være noget for mig. Har jeg fråder i huset bliver det elimiret indefor kort tid. Vi har købt chips og popcorn og masser af sodavand til hvors aften. Om der er noget dårlig over det? Og om æder mere af stoffet end normalt?

Ville samtidig høre, vi har planer om at sidde og spille lidt poker online (for sjov -play money-) Om det er en dårlig ide? Vi tænder lavalampe, men skal vi slukke for tv, eller skulle man sætte en film på eller hvordan skal det lige justers således at man får et bedre trip.

Og så lige det med mængden, den forstod jeg ikke.

Vi har købt "Stropharia Cubensis - Mexican #6" Men de næver ikke ca hvormeget man skal tag, hvad er ca. vægt for en svamp?

Lad være med at forbered det så meget mht. hvad I skal lave, I finder hurtigt noget sjovt. Mad indtagelse er rigtig sjovt/rart, men det begrænser trippet. Tror især coca cola smager sjovt, med al dens brus! Jeg ved dog ikke med chips og popcorn, det er ikke min kop te.

Det er en skide god idé at sætte en film på, når I lige har taget det, der er intet sjovere end en plat film i ens comeup. Lavalampe tror jeg også er yderst facinerende!

Ellers skal I bare tage det som det kommer, mht. hvad I skal lave.

Svampe varierer meget, mht. vægt, og du har vel også købt dem i gram fremfor antal? Men "Stropharia" er hvertfald det gamle navn for Psilocybe, så du har bare købt p. cubensis, hvor begynderdosen er 1,5-2g.

Senest rettet af And 05 apr 2008 17:00, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:

Svampe giver dig ikke fråderen på, nogle opblever tværtimod det modsatte. Bare hav noget sodavand og let mad, foreksempel lidt frugt og slik. :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Ja der er blevet købt i gram.

Men du siger at jo mere mad indtaget, jo mere forkorter man trippet?

Skal os lige høre, mobil, skal den på lydlys, og haves i nærheden hvis man får lyst til at sms eller skal den slukkes og smides hen i et hjørne?

Senest rettet af Smilyface 05 apr 2008 17:05, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Hash_tåge skrev:
Ja der er blevet købt i gram.

Men du siger at jo mere mad indtaget, jo mere forkorter man trippet?

Mjaeh, det er nok ikke ligefrem proportionelt, men det vil jeg da mene.

Altså en indbagt pizza spist omkring klimaks kan reducere trippet til 2 timer, har jeg erfaret.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg har læst et sted engang at man skal passe på med at indtage mælkeprudukter, når man tager psykedeliske stoffer, især dagen efter, da det kan få en puls til at stige, ved ikke hvor meget det har at sige. Jeg mister min appetit fuldkommen. Men spis da svampene først og se så hvor meget du har lyst til at spise.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Arius skrev:
Jeg har læst et sted engang at man skal passe på med at indtage mælkeprudukter, når man tager psykedeliske stoffer, især dagen efter, da det kan få en puls til at stige, ved ikke hvor meget det har at sige. Jeg mister min appetit fuldkommen. Men spis da svampene først og se så hvor meget du har lyst til at spise.

Iorden, må lige holde øje når man drikker mælk.

Nu sidder vi her og hygger, spist en svamp hver kl 18:10 :P Så nu sidder vi bare og venter på hvad der mon sker :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Arius skrev:

Den har jeg godtnok aldrig hørt før. Du må meget gerne komme med en kilde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Arius skrev:

Den har jeg godtnok aldrig hørt før. Du må meget gerne komme med en kilde.

Den er god nok. Jeg læste det på en side engang i skolen, jeg kan ikke huske hvad siden hed, den handlede om psilocybin svampe og der stod det. Kan godt prøve at lede.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Tror du ikke nærmere at det er i forbindelse med ayahuasca at mæleprodukter (mm) skal undgåes? Har ofte indtaget mælk på svampe - og mht mad, så kan jeg sagtens spise på svampe, syntes ofte det giver maden nye dimensioner=)

Senest rettet af HopIFjordeN 06 apr 2008 14:14, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
HopIFjordeN skrev:
og mht mad, så kan jeg sagtens spise på svampe, syntes ofte det giver maden nye dimentioner=)

Det kan det vel også gøre, men hvad med trippet?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Syntes ikke mine trips er blevet forkortet eller slået ned pga madindtag...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
Tror du ikke nærmere at det er i forbindelse med ayahuasca at mæleprodukter (mm) skal undgåes? Har ofte indtaget mælk på svampe - og mht mad, så kan jeg sagtens spise på svampe, syntes ofte det giver maden nye dimensioner=)

Som jeg skrev, så var det en side om psilocybin svampe. Der stod at man skal helst undå mælkeprudukter fordi at det kan forøge pulsen. Om det har noget hold i sig ved jeg ikke. Har prøvet at lede og fandt ikke noget desvære.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Arius skrev:
Som jeg skrev, så var det en side om psilocybin svampe. Der stod at man skal helst undå mælkeprudukter fordi at det kan forøge pulsen. Om det har noget hold i sig ved jeg ikke. Har prøvet at lede og fandt ikke noget desvære.

Jeg synes det lyder usandsynligt - jeg køber den ikke med mindre du finder kilden. Hvad skulle mekanismen være for at hæve pulsen ved indtag af mælkeprodukter?
Som HIF skriver kan der være noget om snakken når det gælder ayahuasca, da visse mælkeprodukter (specielt syrnede og lagrede)indeholder en del tyramin, som kan give forhøjet blodtryk og puls sammen med MAO-hæmmende stoffer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Arius skrev:

Jeg synes det lyder usandsynligt - jeg køber den ikke med mindre du finder kilden. Hvad skulle mekanismen være for at hæve pulsen ved indtag af mælkeprodukter?
Som HIF skriver kan der være noget om snakken når det gælder ayahuasca, da visse mælkeprodukter (specielt syrnede og lagrede)indeholder en del tyramin, som kan give forhøjet blodtryk og puls sammen med MAO-hæmmende stoffer.

Jeg skriver bare hvad jeg har læst. Jeg er såmænd ligeglad med om i tror på det. Kan ikke finde det. Søg eventuelt lidt selv, hvis jeg er så fuld af løgn.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Arius skrev:
Jeg skriver bare hvad jeg har læst. Jeg er såmænd ligeglad med om i tror på det. Kan ikke finde det. Søg eventuelt lidt selv, hvis jeg er så fuld af løgn.

Davs og velkommen til Psilocybin svampe forum.
Du bliver da hurtigt fornærmet, var. :lol:
Der kan da sagtens være noget om det, men som der står Her http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=19715 ser vi helst at den slags udsagn er med kildehenvisning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]