Hash_tåge skrev:
kemal skrev:
Ingen årsag, du er velkommen til at stille flere spørgsmål når du har læst hele tråden.
Jeg har læst den nu, og er bange for det med mad intagelse. Altså, når jeg ryger så plejer fråder at være noget for mig. Har jeg fråder i huset bliver det elimiret indefor kort tid. Vi har købt chips og popcorn og masser af sodavand til hvors aften. Om der er noget dårlig over det? Og om æder mere af stoffet end normalt?
Ville samtidig høre, vi har planer om at sidde og spille lidt poker online (for sjov -play money-) Om det er en dårlig ide? Vi tænder lavalampe, men skal vi slukke for tv, eller skulle man sætte en film på eller hvordan skal det lige justers således at man får et bedre trip.
Og så lige det med mængden, den forstod jeg ikke.
Vi har købt "Stropharia Cubensis - Mexican #6" Men de næver ikke ca hvormeget man skal tag, hvad er ca. vægt for en svamp?
Lad være med at forbered det så meget mht. hvad I skal lave, I finder hurtigt noget sjovt. Mad indtagelse er rigtig sjovt/rart, men det begrænser trippet. Tror især coca cola smager sjovt, med al dens brus! Jeg ved dog ikke med chips og popcorn, det er ikke min kop te.
Det er en skide god idé at sætte en film på, når I lige har taget det, der er intet sjovere end en plat film i ens comeup. Lavalampe tror jeg også er yderst facinerende!
Ellers skal I bare tage det som det kommer, mht. hvad I skal lave.
Svampe varierer meget, mht. vægt, og du har vel også købt dem i gram fremfor antal? Men "Stropharia" er hvertfald det gamle navn for Psilocybe, så du har bare købt p. cubensis, hvor begynderdosen er 1,5-2g.