psyboy skrev:
Jeg har oplevt EGo død på svame det bestemt ikk sjovt.. holdte dog en pause og fokuserede meget på det var svampenbes skyld som det egentlig oss er.. men efter noget tid. virker jeg sq ret normal igen... dog havde jeg en periode. med svære angst anfald og paranoide træk... det kan sagtens lade sig gøre og blive psykotisk på Swammere
Det kan aldrig være svampenes skyld at du opnår egodød, det kan kun være brugeren af værktøjet som ikke forstår at bruge det korrekt. EGO-død er noget af det smukkeste man kan opnå, at opleve ens ånd blive rykket fra kroppen, opleve noget på egen hånd, ikke længere føle fængslet omkring en..... Du skal nok overveje at rette dit malplacerede fokus væk fra svampene... det er ikke dem der er skyld i det, alt hvad de kan gøre for dig, er noget din hjerne selv er med til, det vil sige, det er noget du gør mod dig selv, derfor ligger der en sandhed gemt et sted i din oplevelse, led efter den, svampe er sandhed/løgn, find ud af hvad du har spurgt dem om og tænk over svaret.
Andreas/Saiko-Pod skrev:
@Hypnotized
Din historie har ikke så meget med bad trips på svampe at gøre, men det lyder jo ret voldsomt alligevel. Jeg vil foreslå dig at oprette en tråd om det i medaljens bagside.
Ja lyder ret så OCD agtigt.... Minder om mig i starten af 20'erne, for meget xtc, nogle ting skulle bare altid være på den samme måde, levede til sidst i et næsten fastlåst mønster af handlinger som jeg konstant underbyggede med hinanden, det eneste tidspunkt jeg ikke stressede på var i blæst tilstand.