Psycho skrev til Fanny:
Nej, men det er først nu at de er blevet genopdaget i vores del af verden. Selvom vikingerne gnaskede psilocybin (eller var det kun fluesvamp?) for 1000 år tilbage, så var der jo en lang periode vor den slags ikke var særligt udbredt.
SVAR/gæt: De brugte både syller og fluesvampe.. ville du ikke selv gøre det hvis de gror overalt omkring dig?
Desuden er det ikke kun vikingerne der brugte psychedeliske stoffer dengang.
Det har været brugt i små kredse i vesten og i uændret mængde i sydamerika.
Kokain har også haft en periode hvor den var ligeså svær at anskaffe som LSD.
svar slut....
Psycho:
Desuden findes der jo folk der har prøvet psykedelika uden, at være blevet til konverteret til træ-krammere.
Svar:
Ja... Men hvad så med alle dem der er er? En pænt stort antal mennesker på verdensplan
Prøv at se på 60'erne... Hvad var det LSD var med til at sætte igang?
Psycho:
Det skal lige tilføjes, at jeg ikke går ind for restriktion af hverken gudernes skaberværk eller de stoffer som djævlen har skabt
Svar:
Nej i stedet for gøres der grin af os der tror på at der sker mere under et trip end bare det at du bliver blæst

Her hentydede jeg til en del "bitches"
--> Psychedeliske planter er ikke lovlig til brug i behandling. det ER Kokain. Der findes det lovligt i vores samfund!
Trods det at Iboga/Peyote kan afvende en hero misbruger første gang!
Ayahuasca helbreder også sygdomme i sydamerika og får nogle folk til at holde op med at ryge cigaretter.
Men det bliver alligevel ikke betragtet som medicin.
Hvorfor mon ikke?
Jeg synes det virker ret så logisk det Fanny siger
-Cope