Politiet skal du ikke være urolig for, hvis du bare har været påvirket. Dog kan du godt blive smidt ud pga. brug, opbevaring eller salg af euforiserende stoffer. Det kræver bare lige at de kan bevise det, ellers er det påstand mod påstand.
Jeg er 99% sikker på du ikke kan blive smidt ud, efter du frivilligt og uopfordret selv har opsagt lejemålet. Selvfølgelig er der altid undtagelser f.eks kriminalitet eller grov overtrædelse/misvedligeholdelse af lejekontrakten.
En vigtig tommelfingerregel: Du kan ikke blive smidt ud af dit hjem, uanset type, uden at have fået skriftlig advarsel! Jeg er selv blevet truet af tidligere udlejere om ophævelse af lejekontrakten, pga. høj musik og generel larm. Der har jeg så bedt om at få en skriftlig klage samt skriftlig advarsel fra udlejers side - det fik jeg så aldrig

Mht det økonomiske så skal du betale fuldt ud de 3 måneder du har varslet din opsigelse, men er usikker hvis du bliver smidt ud i mellemtiden. Vil mene at din oprindelige opsigelse stadig gælder, bortset fra datoen du skal være ude.
Det er dog en lidt fucked up situation du er i, så vil kraftigt råde dig til at søge hjælp fra de mange gratis tilbud der er om advokathjælp(eller lignende). De dukker op flere og flere steder og kan gratis og anonymt hjælpe dig med rådgivning i forbindelse med din generelle økonomi, lejekontrakter o.lign., banklån, gamle regninger/RKI osv. Desuden vil det være en god idé at skrive til Lejernes Landsorganisation(LLO?)
Held og lykke, håber det bedste for dig

Mvh