Åh jamen det er helt ok

jeg var selv i tvivl om, hvor den hørte hjemme. Tak for trøst med benet. Det var ikke lige det, jeg havde brug for. Jeg spillede en slags for sjov amerikansk fodbold med en flok venner og så fik jeg 120 kg mandfolk ned over benet, som lå forkert. Så knoglen stak ud lige under knæet.
Tilbage til topic - jeg er overrasket over, hvor skæv jeg er blevet, blot fordi jeg knuste pillen. Den pille jeg tog i eftermiddags, tog kun lige toppen af smerterne, men jeg måtte supplere med panodil365 og diclofenac.
Den jeg tog for 2 timer siden og som jeg knuste og puttede i lidt sodavand, hjalp efter 20 min. Benet gør ikke ondt og jeg ligger og griner for mig selv. Eneste bivirkning er tørst, som dog klares med vindruer. Men tror ikke jeg vil gøre det igen, for når man én gang har været misbruger, skal der ikke så meget til at blive det igen. Og de seneste tre år, skal ikke være forgæves. Desuden er jeg virkelig angst for morfin. En veninde af mig blev så afhængig af morfin pga en brækket ryg, at da lægen sagde stop for mere, begyndte hun på heroin. Jeg er dog stolt af at kunne fortælle, hun er ude af det igen. Hun fik subitex på klinikken her i byen én gang om ugen i et par år og nu er hun helt clean

men det liv hun levede, ønsker jeg ikke for nogen. Og da slet ikke for mig selv. Så jeg er virkelig påpasselig.
Tak fordi i "lytter". Det er fedt at have et sted, hvor man bare kan fortælle tingene som de er !