Hejsa.
Jeg har i mine yngre dage før haft problemer med depressive tendenser. Blev dog holdt nede af noget psykolog.
I Januar-Marts røg jeg en god del hash med min ven, og i havde i den periode meget depressive dage, hvor jeg kunne stå op, kunne begynde af græde uden grund.. Begyndte psykolog igen, og stoppede med hashen (ikke af lyst, men pga. vi ikke havde mere, og har ikke købt noget siden denne uge). Jeg talte ikke med min psykolog om hashen, da jeg ikke fandt det nødvendigt, da jeg ikke troede det var en grund.
Anyway, de sidste måneder har været super gode rent psykisk, og har ingen grund til af blive depressiv. Og jeg har haft stor livsglæde.
Nu købe vi så i fredags ind til roskilde, der skulle fejres med at ryge lidt da. Så det gjorde vi fredag, vi røg en del. Lørdag, var psykisk meget langt nede igen.. Fik mig op igen. I dag har jeg røget lidt i parken med min ven. Her til aften brød jeg sammen, uden jeg ved hvorfor, græd bare i min seng.. Alle symtomer før.
Kan alt dette skyldes hashen? Hvis det nu er tilfældet, og jeg forsætter med af ryge, kan dette proppe mig i en værre psykisk tilstand end før?
Spørger her inde, da jeg håber nogen har lidt forstand på det. Kan ikke snakke med mine forældre om det (underligt nok), og har ikke lyst til af tale med mine venner om det.
Det er træls, da jeg elsker hash rusen, men hvis det er den eller min mentale tilstand, er valget ikke så svært.

Mht.
Gulia