Først of fremmest kanon hjemmeside! Sjældent man finder nogen af samme kaliber
Jeg har selv haft et badtrip på syre, her for et par år siden. Havde det virkelig af helveds til, ligesom mange af jer beskriver, det resulteret så i, at jeg ikke kan ryge hash den dag i dag pga. paranioa, medmindre jeg er alene og det skrammer mig... Jeg har læst en del forskællige emner (Madaljens Bagside) og jeg er helt overbevist om mange af problemerne skylles andre ting end stofferne.
Fx. "Min ven er blevet underligt? hjælp", super at du prøver at hjælpe ham

For min side af lyder det som om han stadig ikke er kommet over teenager facen. Du beskriver også at i snakker med ham om hans problemer altså mere end en gang om dagen efter hvad jeg har forstået, så det jo klart han er ved at miste forstanden. Det kan også bare være han mangler omsorg og/eller kærlighed?
Det nogen af jer fortæller med hash, socialt angst og ta sig selv i at tænke alle er i med jer, mener jeg heller ikke skylles hash, måske mærker man det ikke rigtig selv, men jeg tror inders inde det ligger på gruppepres. Hvis man ikke har lyst er det jo klart man får det dårligt

Det er bare en teori gutter

men jeg mener at mange af tingene er meget mere simple end hvad i gør dem til...