Hej alle sammen.
Det er en lidt lille ting i forhold til så mange andre af trådene under dette emne, men stadigvæk noget der bekymre mig lidt:
Her igår sku jeg mødes med nogle kammerater, jeg har lige købt nyt tøj og går og tænker "Fuck hvor er jeg da bare pisse lækker", da jeg når hen til min ene kammerat siger han, at jeg ligner et hviskestykke, det eneste han mente var bare at mine shorts er tærnet. Uden at tænke over det siger jeg, at han ligner en fed nar hvorefter jeg kaster mine mælkesnitter i hovedet på ham
Senere på dage sku jeg mødes med dem igen. De kommer så en time for sent uden at fortælle mig det, og jeg blev rimelig sur. Normalt ville jeg bare have tænkt "fuck det, så længe de kommer". Da de så kommer, siger min bedste veninde til mig, at jeg altid har så store humørsvingninger efter de weekender jeg har sniffet amf og cola (vi får det altid blandet de to ting fordi det er til en god pris).
Jeg har godt lagt mærke til jeg har haft rimelig mange humørsvingninger de sidste par måneder, men jeg tænkte at det var nok bare alle de ting der skete omkring mig eller teenagehormoner der gik amok. Jeg må nok hellere tilføje, at jeg sniffer ikke hver weekend, højst hver anden.
Og så må i undkylde det ik er formuleret så godt som det plejer, men det er fordi jeg sidder omme i skolen og har travlt og tænker alt for meget over det overstående
Er der andre kan sætte sig ind I hvad jeg siger eller tror i bare det er teenagehormonerne?
Håber i kan hjælpe og på forhånd tak