Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 11:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: nvm
MEGATRON

nevermind

Senest rettet af dopemax 08 jul 2007 22:36, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Lyder som en død uhyggelig oplevelse, og så alene?? Du gjorde det helt rigtige ved at ringe til giftlinjen, og jeg har også selv deres nummer kodet ind på telefonen.

Der er en del kloge hoveder herinde der bliver ved med at poste ordsproget "better safe than sorry", og det er sandt.

Titel:
Flueknepper kongen

Du gjorde det helt rigtige med Phenergan, god stil!

Det virker nemlig dopaminblokerende, og derved antipsykotisk og bedøvende! Det er altså et tip, vi skal sprede i det her forum!

Titel:
MEGATRON

Dr. Levose-Mis skrev:
Du gjorde det helt rigtige med Phenergan, god stil!

Det virker nemlig dopaminblokerende, og derved antipsykotisk og bedøvende! Det er altså et tip, vi skal sprede i det her forum!

Ye Phenergan er sku egentlig nogle fine piller,de er i håndkøb, de er til at betale(ca 80 kr for 100 piller) og så er de heller ikke afhængighedsdannende ifølge netdoktor.

Titel:
MEGATRON

nvm.

Senest rettet af dopemax 08 jul 2007 22:37, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Godt du kom igennem turen.

Jeg har oplevet noget lignende ligeledes på amf.

Fik kramper i fingre og hænder, mine lemmer (fødder, tæer, hænder og fingre) sov utroligt kræftigt, jeg havde kvalme, hallucinerede og var faktisk pisse bange. Det hele endte med at jeg brækkede mig ret voldsomt og fik det nogenlunde derefter.

Jeg har heller aldrig rørt det lort igen :)

Det kunne tyde på, at du har fået en mild OD, som jeg givetvis også fik.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Godt at høre at du kom igennem det :)
Og endnu bedre at høre at du er stoppet med amf'en.

Respekt her fra :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Amf, Den Dårlige? Jo tak :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det lyder godt nok til at have været en enormt ubehagelig oplevelse du har haft dig der. Supergodt at du kom sikkert igennem og havde nærvær nok til at ringe til Giftlinjen, det er sgu stort.
Men så... 1½g amf? Det synes jeg ærligt talt er en rimelig voldsom dose på bare en aften. Jeg opfatter det som en aften, ret mig hvis jeg tager fejl. Nu plejer jeg kun at tage speed med en person, men vi holder os da som regel kørende en hel weekend på 2-2½g i alt...

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Godt at høre at giftlinjen er til at bruge, jeg har nemlig også deres nummer på mobilen :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Hvad er deres nummer?

Titel:
Insane psychedelia user!

82121212

Brug lige Google en anden gang :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

For lige at høre ang, Phenergan.

Jeg har set nogle folk lamme sig 2-3 dage på amfetamin uden at sove(dette er meget dumt og vil på ingen måde opfordre folk til at gøre det).

Når de så til sidst begynder at gå helt død for kræfter og energi, blir nogle af dem virkelig psykotiske, vil næsten kalde det delerium.

har osse selv oplevet det en gang før og det var bestemt ikke sjovt, kan Phenergan forhindre dette ? og er det evt godt at tage efter en nat på amfetamin ? :) !.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

SiCriS skrev:
For lige at høre ang, Phenergan.

Jeg har set nogle folk lamme sig 2-3 dage på amfetamin uden at sove(dette er meget dumt og vil på ingen måde opfordre folk til at gøre det).

Når de så til sidst begynder at gå helt død for kræfter og energi, blir nogle af dem virkelig psykotiske, vil næsten kalde det delerium.

har osse selv oplevet det en gang før og det var bestemt ikke sjovt, kan Phenergan forhindre dette ? og er det evt godt at tage efter en nat på amfetamin ? :) !.

Så vidt jeg kan se omhandler dit spørgsmål hvorvidt Phenergan kan hjælpe mod disse psykotiske tendenser. Jeg syntes egentlig det er blevet besvaret tidligere i tråden:
Dr. Levose-Mis skrev:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
dopamin skrev:
Tja synes lige jeg ville skrive om det herinde, dog ikke for at prædike moral da jeg alligevel ikke forventer at nogen herinde lytter til fornuft før det går galt :)

Anyway her i sidste weekend sad mig og nogle kammerater og holdt en "snitte-fest" hvor jeg selv fik indtaget 1.5 g amf(har taget amf ca. en gang om måneden i et års tid), blev rimelig godt blæst men da jeg kom hjem fik jeg det så ret dårligt, når jeg gik rundt hamrede mit hjerte med 180 i timen og jeg fik prikker for øjnene, men når jeg derimod lagde mig ned kunne jeg ikke mærke hjertet mere, og mine fingre/tå spidser blev kolde, også mine ører læber næse hud osv. blev koldt som om at der ikke løb blod ud til det, blev pga. amfen meget bange og panisk og det gjorde det ikke bedre at jeg begyndte og hallucinere voldsomt når der var mørkt, efter at have gået rundt i 30 minutter (med 112 tastet ind på telefonen) og spekuleret på hvad jeg skulle gøre besluttede jeg mig for at ringe til giftlinjen, her blev jeg så mødt af en venlig ældre dame der talte mig til ro og fortalte mig at det højst sandsynligt var fysiske abstinenser og at jeg ikke skulle være bange for at fingre og tær rådnede af! Vil lige bruge anledningen til at rose giftlinjen der gav mig kyndig vejledning uden at prædike. Men hun sagde at jeg kunne tage på skadestuen hvis det blev værre og ellers skulle jeg bare prøve at sove det væk, nuppede så 2 phenergan'er og gjorde det sidste, vågnede en del timer senere og havde bare lidt standard amf tømmermænd.

Alt i alt en MEGET ubehagelig tur hvor jeg troede jeg skulle dø, men en god ting er der kommer ud af det, og det er at jeg ALDRIG nogensinde rør amf igen, og jeg mener virkelig ALDRIG!! :)

FUCK SPEED !!!!!!!

ps. kommer til at tænke på hvor ligegyldigt det var at have 112 klar på mobilos, som om jeg kunne nå at ringe hvis jeg fik hjertestop :S

Hmm tror du ikke der er blevet blandet noget i det amf der? For det med at du begyndte at hallucinere voldsomt burde ikke kunne ske på ganske almindelig amf...

Godt du kom igennem :)

og ja det med 112 på din mobil kan du ha ret i :D

MEGATRON

Citat:
Hmm tror du ikke der er blevet blandet noget i det amf der? For det med at du begyndte at hallucinere voldsomt burde ikke kunne ske på ganske almindelig amf...

Nej for min kammerat oplevede intet, det var heller ikke hallucinationer som fx. zombier eller lyserøde giraffer, men nærmere nogle visuals uden farver, bare striber og mønstre foran øjnene. Tror det kom på en kombination af søvnmangel og panik.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
dopamin skrev:
Citat:

Nej for min kammerat oplevede intet, det var heller ikke hallucinationer som fx. zombier eller lyserøde giraffer, men nærmere nogle visuals uden farver, bare striber og mønstre foran øjnene. Tror det kom på en kombination af søvnmangel og panik.

Og jeg er helt i samme tro. Sådan er en amfetaminforgiftning jo. Det har helt sikkert "bare" været bivirkninger af amf, men det kan også være noget af det ledeste.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så er den også kodet ind her... Vil gøre lidt reklame for den i min mindre HR-orienterede omgangskreds - det er jo i bund og grund det psychedelia er her for :yeah:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Yeees, har også Giftlinjen kodet ind på mobilen.. En rar, ældre dame derfra talte mig fra at købe æter lige uden for apoteket :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Chanders skrev:
Yeees, har også Giftlinjen kodet ind på mobilen.. En rar, ældre dame derfra talte mig fra at købe æter lige uden for apoteket :lol:

Du ringede altså til giflinjen der du stod og ovevejede at købe det?

Jeg har også lige skrevet nummeret ind, håber dog ikke at jeg får brug for det...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]