Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 05:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Næste

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotikum
Alkohol 38%  38%  [ 309 ]
Hash 15%  15%  [ 123 ]
Amfetamin 10%  10%  [ 84 ]
MDMA/Ecstasy 8%  8%  [ 64 ]
LSD 4%  4%  [ 34 ]
Svampe 7%  7%  [ 57 ]
Nikotin 4%  4%  [ 31 ]
Kokain 2%  2%  [ 17 ]
Ketamin 2%  2%  [ 19 ]
2C-X 9%  9%  [ 75 ]
Afgivne stemmer : 813
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
:lol:

Medlem

Geografisk sted: Kolding, Danmark
Har da haft et par nedture men når du siger værste oplevelse, mener du så under rusen, eftervirkninger eller de bivirkninger der kommer ved længere tidsbrug?

Det værste trip jeg har haft var på amf, det var i begyndelsen da jeg prøvede stoffet, havde kun prøvet amf mellem 3-5 gange, nedturen synes jeg selv var rimeligt voldsomt, men det kommer jo an på en selv. Anyways, til sagen, Jeg havde sniffet amf, det der så skete var at først kom jeg helt op og ringe, var sindssygt glad, så blev jeg aggressiv fordi et fjols skulle lukke lort ud (glæden og aggressiviteten skiftede inden for ca 10 min fra jeg havde sniffet. Selve nedturen kom ca. 15-30 min senere hvor jeg gik med en ven op mod slottet, et sted hvor unge mødes for at drikke, der skete så det at jeg fik en utrolig overvældende følelse af afmagt over for mine problemer, samtidigt med det hele var noget lort, under selve trippet kunne jeg faktisk ikke se nogen idé i at leve videre (overvejede dog ikke selvmord) men det hele var jo så håbløst, så hvad var meningen i at være til?... Anyways, tog mig dog sammen og kørte hen mod den tankegang: "Hvis du ikke kan klare en nedtur, så er du ikke "egnet/moden/voksen" nok til at tage stoffer... Det hjalp så på det hele.

Men snakker vi de virkninger der kommer efter længere tids brug, jamen, så vil jeg da sige de virkninger der er kommet nu. Den bedste måde jeg kan forklare det på er at, den ene halvdel af hjernen siger at jeg ikke kan stole på nogen, og at folk benytter muligheden for at gøre mig til grin fx. og så samtidigt den form for noia der kommer, hvem er ude efter mig, hvem er ikke, har folk bagtanker med de ting de gør, men igen er det ligesom den anden del af hjernen siger: Det er jo noget pis det her, for selvfølgelig kan du stole på de venner du har haft i længere tid og alle folk er ikke ude efter dig. Ergo føler jeg mig en smule splittet. Selv synes jeg også i forbindelsen med disse følelser er at når jeg tager stoffer, så er det self. for at have det fedt, hygge mig og have det sjovt. men samtidigt har jeg da også fundet ud af ved mig at grunden til jeg er "så glad for stoffer" er de hver især dækker nogle psykiske behov, dette kombineret med selve den euforiske følelse. Dog tager jeg ikke bare stoffer for at have det godt med mig selv, for så er det jo først jeg bliver fanget i nettet.
***Dette skal på ingen måde forståes som at jeg tager stoffer fordi jeg har en lille nedtur på eller lign.*** Men altså, det er en af de (synes jeg selv) slemme oplevelser jeg har haft ved stoffer.

I hope you get my point?

*tilføjelse*

Selvom jeg self. er en smule træt af de følelser der opstår, prøver jeg samtidigt at arbejde med dem til at lære mig selv og kende, og udnytte følelserne til at forbedre tingene, dette sker helt automatisk for mig ved at jeg bliver utroligt selvanalyserende, specielt dagen efter jeg har været på kiks, mange er måske træt af den følelse det giver dagen derpå, men jeg vælger så at bruge den "negative" følelse til at kigge ind i mig selv og tænke over mine problemer, hvad jeg kan gøre for at løse dem, hvad er det fx der gør hvis jeg har nedtur på i hverdagene (såfremt jeg er inde i en dårlig periode) så vil jeg selv mene jeg er blevet meget bedre til at sige, okay, jeg har det fx dårligt med det og det, på de og de punkter føler jeg mig evt. mangelfuld psykisk/fysisk, og hvad skal JEG gøre for at løse de her problemer og få det bedre. Fx er jeg stadig overvægtig og har self haft det specielt godt med det, men igen, ved at sidde og analysere det hele, har jeg fx formået at begynde og træne i et fitness center, det giver mig en utrolig velvære, og efterhånden som resultaterne kommer kan jeg jo tænke "Job well done".
Ved godt man ikke har brug for stoffer til dette, men som så mange andre har jeg vel bare prøvet på at fortrænge problemerne, såeh, ja, har vidst penslet det så meget ud at jeg ikke behøver at kommentere det mere..
Hvad er jeres holdninger om at "bruge" sine følelser på den måde?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Måske mit "badtrip" på ~2g P. Cubensis svampe, da jeg var så klog at fråde dem 1 time før jeg skulle til teori (kørekort)

Men ellers engang jeg var hammerstiv, og det var to af mine venner også. Men hey, de havde mødt en gut i bussen der solgte dem "coke" (det er stadig uvidst hvad det var, nogen siger heroin andre rottegift). men whatever, vi sniffede 1g af det, 3 mennesker på omkring 5 minutter. Det jeg fik ud af det var at jeg brækkede mig hele resten af natten, og dagen efter.

Jeg lærer altid alting på den hårde måde. Min 2. psychedeliske oplevelse foregår i et teorilokale, og sniffer ukendt substand købt af en idiot i bussen.. doh ;)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Osteland
Uden tvivl E for mit vedkommende. Efter en lækker tur på trekantede mitzu'er fik jeg det skidt (slem underdrivelse).
Jeg havde i løbet af aftenen og natten ædt ca. 4-6 stykker og alt var sådan set fint nok da jeg og nogle af mine venner kørte ned til mig morgenen derpå, det varede dog ikke ved. En times tid efter vi var kommet hjem til mig måtte jeg smide mine venner ud, bare det at de snakkede stressede mig helt vildt og jeg kunne ikke finde noget musik jeg kunne holde ud og høre på, noget som for mig er aldeles uhørt. De næste 8-10 timers tid tilbragte jeg i sengen, dog uden at kunne finde hvile. Jeg lå og vendte og drejede mig konstant og havde vejrtrækningsproblemer. Jeg (bildte mig selv ind at jeg) havde ondt i nyrer og lever. Jeg forsøgte at drikke vand, men hver gang jeg havde drukket et glas kunne jeg 10 min. senere vakle ud og skide sort, svidende væske ud! Fra tid til anden lykkedes det mig at falde i søvn, men vågnede hver gang, hvad der føltes som sekunder efter og hev efter vejret, sikker på at jeg havde glemt at trække det. Havde desuden nogle ret sære oplevelser hvor jeg "drømte" at jeg var til en fest, ikke nogen fest jeg husker at ha været til i virkeligheden og heller ikke de andre gæster var nogle som jeg kendte, (vi hyggede os nu smadder godt alligevel) hver gang jeg var drevet hen på den måde kom jeg til mig selv ved at jeg pludselig snakkede højt, svarede på noget mine imaginære festvenner havde spurgt om eller what ever, udbrud så som, "sæt hallucinogen på igen!" og andre, mere obskure som desværre er gået tabt i forgelemmelsen (ville ønske at jeg havde optaget mine videlser).
Jeg skiftevis tændte og slukkede for fjernsyn og musik, uden nogen sinde at blive tilfreds. Når jeg var åndsnærværende, brokkede jeg mig konstant "puh hvor har jeg det dårligt, åh jeg har det skidt" og utallige varianter af disse ytrede jeg i timevis mens jeg kastede mig rundt i sengen. Jeg var ret bange for at jeg skulle dø, men havde dog alligevel ikke lyst til at ringe efter en ambulance (hospitaler er ikke min kop te). Det hele gik dog over af sig selv, jeg endte med at falde i søvn og havde det nogenlunde dagen efter.

det med at glemme at trække vejret / tro at man glemmer det har jeg oplevet før, ofte i forbindelse med Kiks. Og de sære, utroligt virkelige drømme-oplevelser har jeg også prøvet, igen mest/kun med kex. Men det forfærdelige fysiske ubehag, svimmelhed, smerter i organer og (denne type) mærkelig afføring var ret rystende og first-timers for mig. Forhåbentlig også sidste gang!

Hmmm... Beklager den rodede komposition, håber det gir mening, det blev lidt forhastet... Skal ryge!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
At have sniffet for meget amfetamin, og være løbet tør for benzo'er :?

En tilbagevendende tendens nogle år tilbage...

Senest rettet af Karma 24 mar 2006 10:53, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
jeg har brændt minne små fingere på GHB 2 gange, før jeg fik respekt for det .. jeg oplevede jeg blev bange for mig selv, derefter for at farer agersivt op vis folk kom for tæt på og ville se om jeg var okay.. nikke vægen skaller på fuldt tryg uden at ku huske det :? , ik ku stå op i muskel kramper..virkligt ubehaligt... dette skete begge gange i byen til techno fest for år tilbage, og jeg sku glad for jeg hade minne venner med og de hjalp mig ellers tør jeg ik tænke på hvad der evt mer ku være sket..,.det skal lige siges at det kom af intagelse af alt alt for meget GHB.. og altser ik blandet med noget som det elllers ses så tit.. pas på jer selv :wink:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
ARK>> Det lyder som lidt af en vild reaktion du har over for GHB :shock: . De fleste (indklusiv mig) går bare kold og falder i søvn, hvis de har intaget for meget.

Er der flere som har negative reaktioner over for GHB?

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Fanny skrev:
Er der flere som har negative reaktioner over for GHB?

Ja, misbrugspotentiale med efterfølgende angst/sociofobi, hvis jeg ikke var påvirket af det.

Men aldrig noget i den stil som ARK beskriver, bliver som regelt bare sindssygt fjollet og liderlig, hvis jeg får for meget.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
Fanny : ja, altser normalt blir jeg ik såen, men de 2gange var vist untagelser, det gør os bare man får god respekt for GHB og ik bare drikker dosis efter dosis. det for dumt og så ku jeg lærer det på den hårde måde. man blir jo heldigvis klogere

Dex : ja det kender vi jo alle til :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Øen.
Min værste gang var på hash eller THC. Det startede med jeg røg to joints inde på staden der gik lige en halv times tid da jeg kunne mærke det. Jeg begyndte at se grønne pletter efter Ca. en times tid (iøvrigt fik jeg stjålet min faxa kondi flaske af en grønlænder :lol: ). Da jeg på vej hjem fra staden med min ven sagde jeg pludselig at jeg skulle kaste op da han bare kigged på mig og grinte og sagde jeg bare skulle tage det roligt og slappe af. Pludselig kunne jeg ikke holde det inde det væltede frem i min mund så jeg var nød til at hoppe ud på nørrebro(Rigtig dårligt sted at stå af skal lige siges :) ) og ørle hele vejen hen til næste stop da vi gik videre fra det andet. De følgende dage var jeg dårlig og meget rundt på gulvet men det fortog sig efter en uges tid. Bad trip det må man sige :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
damn det må sq være 2 bonghoveder slammet lige efter hinanden nede ved en fucking afbrænding som åbentbart ikke ristede sin tobak. han syntes at sådan smagte det bedst :roll: :shock:

det var jeg jo ikke lige enig med ham i da jeg vågnede et par timer efter hvor jeg lå på gulvet indsmurt i bræk og andet snask med toilettet i mine arme :evil:

egentligt underligt at det er de mest tolererede og offentligt deklarerede "ufarlige" stoffer der har givet mig den største neder (nikotin og alkohol)

-jeg tror at rattet på din traktor har sat sig fast!... /uha!

Billede

/EDIT: kørte forresten osse engang ind i et hus efter en tur dagen i forvejen fucked godt up på robbere... hehe ikke så skide smart (specielt da jeg havde lånt de gamles audi :oops: )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Alkohol :evil:

Jeg har røget mange joints men aldrig fået et dårligt trip.

Den enkelte gang jeg har taget LSD, amphetamin, coke og ayahuasca har det også været nogle meget vellykkede trips.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Den værste oplevelse var for mig da jeg besvimede på en blanding af LSA, THC og meskalin. Det var en dårlig idé til at starte med, fordi jeg havde tømmermænd og sovet for lidt, men vi havde allerede kogt vores kaktus, og så skulle det sgu også ned. Senere blev der indtaget LSA, og vi havde røget en masse joints og for at det ikke skal være løgn var vi også igang med at ordne nogle A. muscaria til senere indtagelse. Min hjerne nægtede den systematiske forurening af organismen, så jeg fik et black-out og undgik kun med held at smadre hovedet ned i en bogreol... Så kan jeg lære det, og det har jeg :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Jeg stemte hash. Jeg var lidt af en newbie og sad i et værelse med en del mennesker der alle røg pot. Sevl røg jeg en joint med ½ gram i cirka. Inden det havde jeg spist 1½ gram hash uden tilberedning, altså jeg slugte bare klumpen. Så gik der 2-3 timer og vi var alle gået kolde. Så begyndte mine ben at ryste helt vildt meget og der var helt mørkt i værelset og jeg gik bare rundt og rundt i det der værelse og skælvede som en gammel mand. Desuden var jeg lidt skæv flere dage efter, hvilket var rigtig skummelt, da jeg var skæv og aldrig troede det ville gå væk og hvordan ville mit liv så blive og så videre hehe.

Jeg har ellers også har en del dårlige oplevelser med alkohol, men det vænnede jeg mig hurtigt til, så hvis jeg får det dårligt i en brandert nu til dags ved jeg udmærket at det går over om nogle timer og alt det der.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ja GHB har godt nok også sendt mig en tur på WC for at tvinge mig til at spule mit lokkum! Jeg troede jeg skulle dø eller noget.. Fik det mere og mere fucked up i hovedet da jeg havde redoseret til 3 coca cola caps fulde.. Aner ikke hvor mange gram det er, men Liquid og Bassemand kunne godt nok tåle noget mere end IC kunne! Men det hjalp at brække mig. Sad og så SAW dengang, og fandt den først morsom, da jeg havde brækket mig. Ellers fedt stof, indtil man overdoserer.. (ligesom AAAAaaalllee de andre :) )

Jeg troede btw at jeg havde postet min værdste stof oplevelse, men den har jeg efterhånden haft så mange tråde oppe om, at de fleste nu nok godt selv kan huske hvilken rapport jeg hentyder til.. Gider ikke være den der konstant skal vifte med mine personlige dårlige oplevelser foran folk der har hørt om dem 10000000 gange.

Sorry hvis jeg virker knotten i dag..

Titel:
Junior medlem

Min værste oplevelse må være første gang jeg skulle prøve lsd (det også første gang jeg skulle prøve et psykedelisk stof).

Mig og to venner havde aftalt vi skulle trippe på lsd (kun den ene havde prøvet det før).
en tredje ven skulle så være vores tripsitter. planen var han skulle køre os ned til byen så vi kunne nyde vores trip i by og natur (ham her havde dagen inden trippet på lsd for første gang, kun i selskab af en anden person som ikke selv trippede :o )
Det skal så lige siges at vores tripsitter havde brækket foden så han var i gibs og krykker.

Vi sad så 4 fire venner oppe på mit lille kollegieværelse.
Det viste sig så at vores tripsitter havde sine helt egne planer for aftenen, og han startede med at spise et helt mærke :!:

Jeg startede så med at spise et halvt taz mærke.

Et stykke tid efter røg jeg et bonghovede som jeg til at hoste ud af lungerne (jeg tror det bonghovede havde en væsentlig del af skylden for at trippet gik som det gjorde).

Efter ca to timer havde jeg så spist et halvt mærke mere.

Jeg begyndte at blive meget utilpas til mode. Jeg havde det skidt med at sidde indeklemt i det lille varme rum (om sommeren er der altid nederen lummert og fugtigt om aftenen, fordi jeg ikke kan lave gennemtræk :? ).
Jeg begyndte at blive paranoid over at naboerne ville finde ud af vi trippede og jeg følte pludselig de kunne høre alt hvad der blev sagt inde på mit værelse.

Følte mig nu meget tynget af at være på mit værelse, så jeg pressede på for at vi skulle gå en lille tur ud.

Det kunne der selvfølgelig ikke være tale om, for vores tripsitter gad ikke bevæge sig rundt med gibs og krykker, og det er selvfølgelig også nederen for ham når han har ondt i det sådan..
Men da han nu havde spist et mærke kunne vi jo heller ikke køre nogen steder :!:

Efter lang tids ubeslutsomhed besluttede vi os alligevel for at lade tripsitteren køre os ud til en af de andre.

Da vi endelig kom udenfor satte trippet rigtigt i gang.. træerne begyndte at ånde til mig samtidig med at de så helt forkerte ud..
Jeg kunne ikke lide det trip jeg var trådt ind i..

Som om det ikke var nok, fandt min ven ud af han ikke havde hans husnøgle med sig (der var ingen hjemme i huset), og hvis vi skulle køre helt hen til lille by han bor i ca 12 kilometer væk, og vi så ikke kunne komme ind, ville det jo være ret røv..

Så i mit begyndene badtrip måtte vi op på værelset igen og lede efter den forbandede nøgle. Da vi ikke fandt den måtte vi uanede køre derud alligevel, i håb om at der skulle ligge en nøgle gemt til ham.

Mine visuals var nu pænt kraftige, og jeg var kommet ind i en voldsom angsttilstand. Jeg fostod ikke trippet.. var bange for alt, og alt var slemt og hårdt for mig. Jeg følte verden var ved at gå i tusind stykker foran mine øjne.

Pludselig var vi endt ude på en rasteplads som ligger lige i nærheden af den lille by, for at rulle en joint. Udover vejen var der kun tæt skov rundt om rastepladsen og det var nu blevet helt mørkt. Helt nede ved jorden lå en helt tæt fugtig tåge/sky.

Vi sad i bilen som nu virkede som en kæmpe våd boble. Omridstet af mit syn var vådt og rundt. Rattet og instrumenbrættet i bilen smeltede fuldstændig sammen til en stor dej.

Det tog for mig endeløs tid for at de skulle lave jointen.. følte jeg var ved at give op.. spurgte mine venner om der ikke var en mulighed for at man kunne sove sig ud af trippet.
Men da jeg prøvede at lukke mine øjne fandt jeg ud af hvorfor det ikke kunne lade sig gøre. Jeg kom nu tættere på panikkens rand.

Følte at jeg "bare måtte ud herfra", og prøvede så at gå ud af bilen.
Luften var våd og lummer, og jeg kunne INTET se.
Prøvede at gå frem og tilbage, men det hjalp lige lidt. Det var som om jeg bare var trådt ud i et helt mørkt rum. Følte mig nu for alvor "fanget", fanget af min tilstand, eller fanget i det lille rum jeg ikke kunne slippe ud af.

Efter jeg havde gået ud og ind ad bilen adskillige gange, var de andre blevet færdig med jointen, og vi kørte hen for at se om vores bekymringer for aftenens setting skulle ende eller fortsætte.

Vi nåede frem til huset og mit trip tog en vending lige i det øjeblik jeg hørte min ven sige: "Yes!" ..."....har lagt nøglen til mig.."

Vi kom op på hans værelse (en hel etage), og alt var frit (og frisk..?) og mine visuals havde nu taget af.

Resten af aftenen forløb rigtigt sjovt og godt, og jeg endte med at spise et halvt mærke mere senere på aftenen :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Min værste oplevelse..? GHB + Ketamin.. Føj hvor var det klamt. Det var klart min egen skyld, da jeg ikke havde læst på lektien før jeg/vi indtog det, hvilket kunne have gået grueligt galt. Den combo er vist ret farlig, så ud over at oplevelsen var virkelig ubehagelig, var vi også i fysisk fare. Men den psychedeliske oplevelse blev boostet enormt meget, med de mest nederen tanker og grimme haloer. Jeg befandt mig i en tilstand af dårligdom, som for mit vedkommende ikke kan sammellignes med nogen anden oplevelse. Fysisk havde jeg det vildt skidt, med opkast og følelsen af at blive kvalt (de to bedøvelses-midler, keta og ghb, kan så vidt jeg har forstået give alvorlige vejrtrækningsproblemer hvis man blander dem).
Så alt i alt en møg ubehagelig oplevelse..

Så kan jeg lære at sætte mig ind i tingene inden jeg afprøver en ny combo. Det gav mig da i hvertfald en lærestreg, så man lige husker at det ikke er legetøj det hele...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
SpuN- skrev:
Min værste oplevelse..? GHB + Ketamin.. Føj hvor var det klamt. Det var klart min egen skyld, da jeg ikke havde læst på lektien før jeg/vi indtog det, hvilket kunne have gået grueligt galt. Den combo er vist ret farlig, så ud over at oplevelsen var virkelig ubehagelig, var vi også i fysisk fare. Men den psychedeliske oplevelse blev boostet enormt meget, med de mest nederen tanker og grimme haloer. Jeg befandt mig i en tilstand af dårligdom, som for mit vedkommende ikke kan sammellignes med nogen anden oplevelse. Fysisk havde jeg det vildt skidt, med opkast og følelsen af at blive kvalt (de to bedøvelses-midler, keta og ghb, kan så vidt jeg har forstået give alvorlige vejrtrækningsproblemer hvis man blander dem).
Så alt i alt en møg ubehagelig oplevelse..

Så kan jeg lære at sætte mig ind i tingene inden jeg afprøver en ny combo. Det gav mig da i hvertfald en lærestreg, så man lige husker at det ikke er legetøj det hele...

Det lyder ubehageligt, men positivt du har lært noget af erfaringen. Personligt kan jeg ikke følge idéen med den combo, men nuvel folk blander hvad som helst efterhånden. IMHO er ketamin-rusen så dejlig og så meget værd at udforske på egen hånd at combo'er virker unyttige eller direkte idiotiske/misforståede, 2C-B eller LSD er så undtagelsen der bekræfter reglen. Ketamin bliver ikke psykedelisk før man når doser der snerper K-hullet IMO og enhver anden brug af stoffet som 'lamme-middel' på en bytur er blasfemi i mine øjne. En lav dose 2C-B el. LSD kan dog både bibringe og ophøje oplevelsen til noget mere, men er mere hvad man kan tage med sig hjem fra rejsen IMO der betyder noget, det farver ikke ketamin oplevelsen nævneværdigt. Ketamin er det nærmeste man kan komme en nærdødsoplevelse, og kan virkelig bringe sindet ud i nogen afkroge man ikke har været før, men er sgu ikke et 'fest-stof' IMHO. Med den galde af vejen, vil jeg sige at du nok ikke var i decideret livsfare på combo'en, jeg ved godt at ketamin skulle påvirke åndedrætssystemet men det er IMO i så svag grad at det ikke betyder nogen risiko (og ja flame mig gerne, ved godt der er studier der teoretisk peger i modsat retning, men i praksis giver jeg ikke det store for det). Med det i mente, er det selvfølgelig altid en dårlig idé at blande downers, og i det her tilfælde har jeg svært ved at se formålet...

p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.s jeg er stiv!!einzeinzeinz og SpuN- sorry det lige gik udover dig muhahaha

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Min værste oplevelse var 15 hbwr frø som ikke virkede med andet end deres klamme gift og 2,5g mexikanske svampe. Jeg åd først 5 frø, der skete intet efter halvanden time, jeg åd ti mere og mærkede intet efter 2 timer :( Så blev jeg lidt irreteret og åd 2,5g svampe, en halv time senere havde jeg det uendeligt godt :) efter halvanden time kunne jeg mærke at frøene og svampene ikke kunne sammen i min mave og jeg løb ud og knækkede mig. Min store fejl var så at jeg tænkte åhh nej jeg knækker mig, istedet for jubii giften forsvinder og at jeg råbte ind til min ven som jeg trippede med at jeg knækkede mig så han troede jeg råbte af ham. Derefter havde vi fælles nedtur på resten af det voldsomme trip som næsten lige var begyndt rigtigt :cry:
Vi lå på sengen i 4-5 timer med nedtur på før vi kunne sove....

Når jeg tænker tilbage på det er jeg egentligt glad for denne oplevelse da den fik mig til at respektere psykedelikaer meget mere og passe bedre på mig selv. Man lever jo (MÅSKE) kun en gang og man bør ikke spilde livet med at ende på den lukkede.

Men vil aldrig gennemgå den oplevelse igen, det er lidt over et halvt år siden og det er først nu jeg har lyst til at æde svampe igen....

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Dio skrev:
Derefter havde vi fælles nedtur på resten af det voldsomme trip som næsten lige var begyndt rigtigt :cry:
Vi lå på sengen i 4-5 timer med nedtur på før vi kunne sove....

Hvordan nedtur? var det tanker i ikke kunne styre, eller var det pga. kvalme, eller hvordan? Jeg spørger fordi hvis det er tanker, kan man tit gøre noget for at forbedre ens tilstand, ved at snakke, høre musik, og frem for alt, være ærlig omkring hvordan ens tilstand er.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]