Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 04:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Ketamin
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Citat:
google er ikke din ven;)

Hjerne er ikke din ven........

Du modsiger jo dig selv med det samme - først kommer du med google argumemter og nu antyder du at google ikke helt holder alligevel...

Men man behøver nu ikke google for at kigge lokalavisen fra valby....

http://www.lokalavisenvalby.dk/

Google er måske ikke min ven, men sund fornuft (præget af momentær sindssyge til tider) lidt logik og en trang til at disse folk som dig - driver mig alligevel ud i at google

"lokal avis valby" :lol:

hittede øjeblikkeligt.... :lol:

google er ihvertfald ikke din ven......

og lokal avis valby..... skriver intet om dine løgne.....

God tur mod solen eller hvor du nu skal hen på vinterferie næste forår......

Burde næsten ride en tur fordi det her er da en surrealistisk jumpstarter til en virkelig heftig rodeo tur....

Junior medlem

sjovt nok. står det i en avis. og ikke på nettet. eller kan ikke sige det ikke er på nettet. men hva jeg ved stod det i en avis .

Junior medlem

Halose skrev:
Dejligt saglig argumentation. Flot du quoter hele hans post, for bare at svare "google er ikke din ven".

jamen manden er jo så klog at han bare bruger google. hvorfor så diskutere med ham og lave lange romaner

tssh manden er tror han er så klog. han ved ikke engang ved hva en halv uge er. det er 84 timer ;)

men yup yup

lidt autist ska der jo være over folk
. drop det pis med detaljer

Junior medlem

[Dette er en privat besked og kan derfor kun ses af afsender og modtager.] [Denne besked er et svar på en af dine beskeder, klik her for at se jeres samtale.] 11.075: I dag, 16:54: [Online - klik for funktioner] SaxiiAdnanD17VIP

SaxiiAdnan
det er svært jo ;s der står jo kun narkotika :s
- men han tog ikke andet end keta af det jeg ved af i hvert fald. og det er fucking nemt at dø pga keta, mig maja og nicole og nogle venner kom til at tage lidt for meget til en skovfest og vi lå bevisløse på jorden i 17timer :s
........................................................................
[Dette er en privat besked og kan derfor kun ses af afsender og modtager.] [Du har svaret på denne besked, klik her for at se jeres samtale.] 11.074: I dag, 16:50: [Online - klik for funktioner] SaxiiAdnanD17VIP

SaxiiAdnan
ja for det var det eneste han tog.
det fucking nemt af dø af keta ;s
.................................................
[Dette er en privat besked og kan derfor kun ses af afsender og modtager.] [Du har svaret på denne besked, klik her for at se jeres samtale.] 11.072: I dag, 16:46: [Online - klik for funktioner] SaxiiAdnanD17VIP

SaxiiAdnan
ikke på den her computer ;s
men har klippet den ud så den ligger derhjemme SmileyD:

(HVA MENER I )

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bevidstløs i 17 timer...... hvor meget havde de taget???? LOL

Altså hvad sker der for jer og er i sikre på det er ketamin i går og sniffer?

Har sniffet keta dagligt i 5 uger - var oppe på at kunne snuse 1g i mig på nogle timer - kholede konstant - men bevidstløs - nej jeg overdoserer ikke lortet.

Men nej jeg bruger google fordi jeg skulle se det du snakkede om - som så ikke var der lige under det søgeord som du sagde man skulle bruge og så googlede jeg valby lokalavis hvor der intet står - men ok - det nok rumvæsner der har stjålet det fra hjemmesiden.......

Trustintrance not in you LOL

http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine.shtml
http://www.dancesafe.org/documents/drug ... tamine.php
http://www.sorted.org/diy/Druginfo/Ketamine.htm
http://www.clearhavencenter.com/substan ... tamine.php

Læs lidt om ketamin og luk så røven for helvede da nar - du aner jo tydligvis ikke hvad du taler om og sidder og finder på røver historier....

Senest rettet af Freakaling 03 dec 2008 18:42, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Child of Aum skrev:

Har sniffet keta dagligt i 5 uger - var oppe på at kunne snuse 1g i mig på nogle timer - kholede konstant - men bevidstløs - nej jeg overdoserer ikke lortet.

Men nej jeg bruger google fordi jeg skulle se det du snakkede om - som så ikke var der lige under det søgeord som du sagde man skulle bruge og så googlede jeg valby lokalavis hvor der intet står - men ok - det nok rumvæsner der har stjålet det fra hjemmesiden.......

når nu du er så klog

hva er så forskellen på krystal keta eller flager
.

jeg tror ikke du ska snakke for højt. da jeg tjener mange penge på keta;) ;). (sir intet mere)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

krystal keta og flager....

Altså

Der Ketamin og så S-isomeren - det er de to typer ketamin jeg kender til, ved ikke om man kalder det normale keta for hcl eller sådan noget.

Der findes hvis en del flere varianter jeg ikke kender til...

Men siden du er så dum at tro, fordi du skubber lidt keta over din institutionshylde (sjovt sted at bo som narkohandler), så ved du en masse om det.

Simpelt spørgsmål - hvad er ketamin en analog af?

Hvad bliver det brugt til?

Bruger man det stadigvæk til mennesker? Hvis ja - hvor, hvornår og hvorfor? Hvis nej Hvorfor ikke?

Junior medlem

Child of Aum skrev:
krystal keta og flager....

Altså

Der Ketamin og så S-isomeren - det er de to typer ketamin jeg kender til, ved ikke om man kalder det normale keta for hcl eller sådan noget.

Der findes hvis en del flere varianter jeg ikke kender til...

Men siden du er så dum at tro, fordi du skubber lidt keta over din institutionshylde (sjovt sted at bo som narkohandler), så ved du en masse om det.

Simpelt spørgsmål - hvad er ketamin en analog af?

Hvad bliver det brugt til?

Bruger man det stadigvæk til mennesker? Hvis ja - hvor, hvornår og hvorfor? Hvis nej Hvorfor ikke?

hahahah. ska man nu ha et sted at bo for at sælge;)

tsh tsh tsh.

velkommen til den virkelige verden.

tag evt 1 tur på strøget i weekenden. kig dig godt omkring. og se om folk kun sælger i boligere.

fordi jeg bor på en institiuion gør det hele meget bedre at sælge.
der har du faste kunder. folk som kender folk som bliver din kunde

det bedste af alt er at man kan gemme det i vores gård/have. hvis der kommer noget politi. kan man benægte for det kan jo være hvem som helst når du bor på institution

Krystal keta er det vildeste du kan få.
flager så det kottet op med et eller andet men det også sygt nok

Senest rettet af InTranceWeTrust 03 dec 2008 19:20, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

InTranceWeTrust skrev:
Child of Aum skrev:

jeg tror ikke du ska snakke for højt. da jeg tjener mange penge på keta;) ;). (sir intet mere)

Du behøver vist heller ikke sige mere, politiet holder jo alligevel øje med dig efter sådan en smart og snedig besked.

Og JA selvfølgelig var det bare sjovt, det ved jeg da godt, men gør de?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hvad med at svare på spørgmålene istedet for at fæste dig ved du er hardcore pushergansta der bor på institution, sælger tonsvis af keta på strøget og har masser af kunder.... sjovt sted at bo... undrer de sig ikke over alle de penge du går rundt og har... eller er du så skide smart at du ikke formåede at lære og skrive bare sådan nogenlunde, men du smart nok til at køre det stunt du kører der..

Jamen godt taget knægt - klap dig selv på skulderen.....

Er nød til at bukke mig i støvet for dig - du kommer jo med den mest saglige argumentation siden jeg hørte min lort falde i lokummet for noget tid siden... Du minder mig om sur morgenurin efter en heftig weekend, den der som stinker af svolv og man egentlig bare håber er noget man forestillede sig... Altså du er så dum at der er lavet en IQ skala specielt til dig - bare sådan du kan regnes som et tænkende væsen.... Vågn nu op fra dine illusioner - bare det du selv tror på dem er jo seriøt skræmmende...

Var det din bande der røg der

http://news.dk/Indland/765035/17_anhold ... eknas_.htm

Du et af de der institutionsbørn der hardcore lyver for at få lidt respekt - held og lykke du når lige til bunden af spanden og så disser alle dig - få dig da et liv forstyrrede unge...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Jeg tror vi skal lade InTranceWeTrust læse lidt med herinde, uden vi andre skal udsættes for hans skriverier.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan man ikke hyre nogle til at holde ham fast foran skærmen imens erowid bliver printet fast i hans hjerne? Det da en start...

Kom nu trancetruster - vil så gerne høre dit næste guldkorn...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

InTranceWeTrust skrev:

hahahah. ska man nu ha et sted at bo for at sælge;)

Klovn/idiot

InTranceWeTrust skrev:
tsh tsh tsh.

velkommen til den virkelige verden.

Nej, DIN verden.

InTranceWeTrust skrev:
det bedste af alt er at man kan gemme det i vores gård/have. hvis der kommer noget politi. kan man benægte for det kan jo være hvem som helst når du bor på institution

Hvilke haver og gårde bruger du mest? Så kan vi andre jo gå på jagt når du har såden et godt sted.

InTranceWeTrust skrev:
Krystal keta er det vildeste du kan få.

Det passer ikke, jeg kan skaffe Super Duper Extreme Ketamine, direkte fra Grønland, lavet af råstoffer du!

InTranceWeTrust skrev:
flager så det kottet op med et eller andet men det også sygt nok

Flager? Skifter det navn når, ja hvornår?

Medlem
Brugeravatar

InTranceWeTrust - ALT, hvad du fucking siger, er noget hjerneskadet lort, som kan modargumenteres med børnehavelogik! Du kører dig selv 100% i sænk ved at fortsætte med at skrive her, så jeg vil anbefale dig bare at lade være og beskæftige dig med noget helt andet. Og det er hjernedødt at sælge ulovlige stoffer og indrømme det på skrift, som politiet kan se (ja, denne side er overvåget).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

overvåget totalt - men det rumvæsnerne du - det rumvæsnerne - de importerer crystal meta-ketamine. Det fra jupenus og bliver brugt til månebulldogs fra den indre aurora galakse. Kan vælte en hest så den kan klare 10 skaller og alt det pis han lukker ud...

Har du det godt med at sælge til din ven, eller er det nogle andre der gør det og dem kan du ikke lige røre fordi puuuueHA de sgu real gangstas og det kun dem fra første B ikke?

Tag nu hjem til din verden i din baggård nede i det toilet og fyr noget mere crap af..... Hvis nu du begynder at drikke ginseng hver dag ikke - så kan det være din hjerne er ved at være normal... engang i næste årtusind....

Kan forresten rigtig godt lide at du går tilbage og edit'er i noget du har skrevet efter du har postet igen....

Forskellen på flager og krystal keta... jeg går ud fra du snakker om ketamin hcl når du omtaler krystal keta. Flager har jeg aldrig set - men har set knust keta blandet op med krea og ketamin hcl blandet op med sukker. Så har jeg set nogle ret store ketasten og noget der lignede salt... Men flager har jeg sgu aldrig nogensinde set da....

Hvad er det så cuttet med for at blive til flager? Dig der er ÅÅÅÅH så klog på ketamine

har du læst den her?

http://www.lavondyss.com/donut/guide/cover.html

Den vil nok være ret godt for en reTARD som dig at læse....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Ok lukker intrncewetrust meget lort ud, men synes at han har hørt nok lort for det nu, det er jo stort set hele psy der sviner ham.

Tag det nu roligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alt Ædende Kommunist skrev:
Ok lukker intrncewetrust meget lort ud, men synes at han har hørt nok lort for det nu, det er jo stort set hele psy der sviner ham.

Tag det nu roligt.

Han bliver jo selv ved med at komme med guldkorn(eller dingeribs).......

Har da linket til flere steder han kan udvide sin horizont - men det jo smartere at være "klap-dig-selv-på-skulderen-og-tillykke-med-det-gangsta"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
regner i med at lokalaviser ligger alt ud på nettet eller er i fucking hurtige til at dømme andre mennesker. Så fordi man ikke er så hurtigt, har problemmer med at formulere sig så i lige forstår hvad han mener skal han bare svines til ukendelighed hvad fanden er det? Vi snakker om få linjer Prøv at tjek jeres lokalavis om de gør det. CHILD of aum, lad være med at skrive på keta hvis det gør dig så lam at høre på det er jo næsten ikke til at læse du tænker jo tydligvis ikke klart påvirket.

Jeg fatter ikke at ting som TrustInTrance kan få jeres pis i kog.. det jo latterligt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

King of bong bong: Hvis du ikke forstår hvad jeg skriver så det ihvertfald ikke min ketarus der er skyld i det.

Men enig - jeg sviner ham til - men han kan jo bare snakke pænt selv og i mine ører er det ikke pænt at lyve eller være påstålig hvis dette er tilfældet...

Det der får mit pis i kog er at han sidder og lukker løgn ud, forkerte facts - om de så var formuleret til et rent 12 tal, havde det fået mit pis i kog. Nogle kunne sidde og læse det han skriver og tro på det... Synes det er forkert ikke at mane sådanne "myter" i jorden, inden de spreder sig for langt.

En anden ting king of bong bong, tydligvis ligger du op til et eller andet, siden du fremhæver child med store bogstaver. Det en provokation fordi du synes jeg er barnlig, altså en gemt mening i teksten, noget man skal tænke sig til. Undrer mig meget at du selv bruger sådanne gemte ting, nu når du ikke kan forstå hvad jeg skriver, men måske du ikke tænker så langt når det andre mennesker det drejer sig om.

Om jeg er barnlig, hvilket er det du synes jeg er, så vil jeg fortælle dig at alle mennesker bliver aldrig andet end børn, se på alderen af vores univers og check så din egen alder... Aldrig når den noget der ligner det omkring dig. Så at jeg er barnlig vil jeg kun se som en kompliment, altså det giver mig da ren rus at være barn af universet.

Og bong bong - jeg kan stadigvæk ikke finde noget om et ketadødsfald for nylig...

Fandt ud af at KID KETAMINE døde af heroin og ketamin misbrug tidligere i år eller sådan noget - men det har ikke noget med det her at gøre.... Men google er bare så meget en hadefjende....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Child of Aum skrev:
En anden ting king of bong bong, tydligvis ligger du op til et eller andet, siden du fremhæver child med store bogstaver. Det en provokation fordi du synes jeg er barnlig, altså en gemt mening i teksten, noget man skal tænke sig til. Undrer mig meget at du selv bruger sådanne gemte ting, nu når du ikke kan forstå hvad jeg skriver, men måske du ikke tænker så langt når det andre mennesker det drejer sig om.

Grunden til jeg lavede Child med stort er ja fordi jeg synes du opførte dig umodent i at svine på den måde du gjorde.
Det siger jeg til dig helt reelt uden at svine dig, er ikke ude på noget lol.
Ja forstår godt hvad du siger: at han er et løgnagtig lille nar, det var ikke det jeg mente, mente at bare igen at det næsten ikke var til at læse fordi det var så åndsvagt det du skrev.

[quote]
Om jeg er barnlig, hvilket er det du synes jeg er, så vil jeg fortælle dig at alle mennesker bliver aldrig andet end børn, se på alderen af vores univers og check så din egen alder... Aldrig når den noget der ligner det omkring dig. Så at jeg er barnlig vil jeg kun se som en kompliment, altså det giver mig da ren rus at være barn af universet
[quote]

Fint pointe komplet enig men øøøøøøøhhhhh? wtf? når jeg skriver barnlig talte jeg ikke lige just om det at være menneske iforhold til uendeligheden du var vel ikke på syre i skrivende stund :D . Jeg snakkede om din åndsvage trang til at nedgøre et andet menneske og den måde du gjorde det på du lyder som jeg selv gjorde dengang jeg var 13-14 og svinede folk på nettet hvis de havde provokeret.

da jeg søgte efter en artikel med indholdet da tråden var ny fandt jeg 1 link til en person på Arto :D der havde skrevet det her:
http://ingencensur.dk/section/user/prof ... &showold=0
yderst stereotyp og griner arto profil lol! hvor der er en der skriver det samme men hvis dette ikke er InTranceWeTrust har han jo ret. ved ikke hvordan man finder ud af om det er ham.
Desuden underlig ting at lyve om foran alle sine venner på arto.

Han kan godt havde været død af og have taget ketamin, hvis han fx har fået det blandet op med andre stoffer har blandet, hans helbred havde været ekstremt dårligt pga fx den udsultning og belastning stofmisbrugere udsætter dem selv for. Det ting som der i omgangskredsen sagtens kunne være formidlet som: han sniffede en kæmpe bane Keta og dejsede om, der kan jo være mange faktorer der spiller ind og ketaen kunne være prikken over i'et.
Men ja selvom OD på ren ketamin nærmest er uhørt, tror jeg ikke at det er uhørt at en heftig ketajunkie og blandingsmisbruger kradser af pludsligt. Faktum er jo at han ser et par af hans venner bliver mere og mere hærget af et stort keta misbrug og det føre dem længre ned af junkie stien.
Så er det self ikke Ketaens skyld alene, det ville jeg da gerne havde overbevist ham om, men alt sammen druknede jo i åndsvage sure opstød og tilsvininger der går på at han er mindre værd pga. han er en usel dum stofmisbrugere der bor på en instution (jeg kan sq heller ikke stave det?)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]