Hej MDM@, jeg har lige læst din historie, og jeg synes, den er smuk og interessant. Jeg går netop og drømmer om sådan nogle oplevelser, men undgår gerne andre stoffer end cannabis - svampe har jeg prøvet i beherskede doser, og de gav mig blot en ændret sindsstemning. Plus ustabilt følelses-liv i perioder efter.
Jeg mener, at du og dine venner har overskredet tærsklen og har fundet et forvandlings-felt, på grund af, at stofferne har fået jeres hjerner i de relevante svingninger, som stemmer overens med svingningerne i de parallelle verdener, der ligger lige ved siden af den umiddelbare verden.
Der er velsagtens også visse nærmere livs-omstændigheder, tanker og forestillinger, der sammen med stofferne har betydet, at I lige har ramt de rette vibrationer, ikke blot som frekvenser, men som sofistikeret modulerede svingninger.
Alt er baseret på ånd. Det finder man ud af, når man går tilstrækkeligt i dybden, såvel med moderne fysik, som med okkultisme, klassisk og moderne spiritualitet, new age. Jeg skriver nu igen om alt det, i et bog-forsøg, som jeg ikke rigtigt selv oplever, men trofast tror på.
Jeg har igen ført logisk argumentation for, at bevægelse forudsætter bevidsthed, og enhver bevægelse i verdens-altet har sin egen, omend ofte ganske primitive bevidsthed, der igen administreres af synkronicitet, dæmoner, engle og guder, og hvad vi ellers kan finde på.
Verden virker lovbestemt, fordi åndelige kræfter sørger for at administrere situationerne således, at de vedtagne naturlove følges, ganske i overenstemmelse med deltagernes forventninger til en stabil verden, man "ved, hvor man har".
Når vi ændrer vor bevidsthed på bestemte måder, kan vi pludselig ramme de rigtige vibrationer i parallelle verdener, hvis tærskler vi så overskrider. At eksperimentere med stoffer er selvfølgelig enm vovelig affærde, jeg går ud fra, at du har et vist kendskab til neurokemiske omstændigheder...bivirkninger...kompensative reaktioner...?
Men nu giver du jo dine erfaringer videre, og så må vi takke dig, for at give noget af dig selv, i forbindelse med, at du vover noget.
[ 03 September 2002: Besked ændret af: Zannioy ]
|