Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 02:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

groza skrev:
Prøv i øvrigt at spise den stærke B-vitamin blanding (B kompleks eller hvad det hedder), det skulle have mange gavnlige effekter på kroppen og knolden.
Og så gerne også noget C vitamin. Især i denne her tid hvor folk har det med at blive ramt af forkølelse mm.

Det er generelt en dårlig ide at dække sit vitamin behov med hjælp fra tabletter, når man lige så godt kan spise mad som indeholder vitaminerne. I pillerne er det kun de skrabede, syntetiserede vitaminer man får indenbords, igennem maden får man alle mulige andre hjælpestoffer som er 'sorteret' fra i vitamintilskudene, men som i den grad er vigtige.

Sund og varieret, fedtfattig kost, med hovedvægt på frugt og grønt + motion, er ALTID at foretrække. Vitamintilskud er som at pisse i bukserne for at få varmen..

Junior medlem

Jeg tog fri idag for at sove længe, og det har faktisk hjulpet en del. Har stadig lidt groggyhed tilbage, men slet ikke på samme måde som igår. Den der trykken jeg havde oven i hoved er også mere eller mindre væk sammen med hovedpinen.

Tak for replies! Altid godt med et par gode råd

Jeg har drukket en del (god) appelsinjuice og spist frugt, så jeg tror jeg er godt med på c-vitamin. :whogives:

Junior medlem

TheCoon skrev:
Jeg har røget to joints med en ven. Lidt som jeg havde forventet fik det ikke svimmelheden til at forsvinde men omvendt gjorde det, som Halose siger, situationen lidt mere udholdelig og jeg chiller okay nu..

Anders, det er en rigtig god beskrivelse du kommer med der, og det er præcis sådan jeg har det.. Jeg har også overvejet om jeg sku gå til læge, men omvendt tror jeg heller ikke de kan gøre så meget..

Men det er meget rart at høre at det er 'normalt' at have det sådan og at det højst sandsynlig snart går væk.. Er ved at blive ret træt af det nu. Det er som om der en en svag, men konstant, trykkende over i mit hoved og det gør næsten alt hvad man laver ubehageligt..

og tak for opmuntringen :) :mrgreen:
Håber, min historie kan hjælpe til at berolige dig - jeg kan godt huske, hvor ubehageligt det var.

Hvis du har det på samme måde, som jeg havde det, kan man måske sammenligne situationen lidt med en hjernerystelse, hvor din hjerne efter et fysisk slag i hovedet har brug for ro og hvile for at komme sig. Og hvor man i øvrigt også går rundt og er lidt omtåget i dagene efter. Det er nok lidt det samme her, bortset fra at det, du har 'slået dig på', er et euforiserende stof.

Junior medlem

Jo tak, det var meget beroligende at læse det ville gå væk igen, og at andre havde haft samme ture.. Har efterhånden prøvet lidt af hvert, men aldrig haft det sådan der, i så lang tid efter, efter noget... Hvis nogen skulle være i tvivl var det, som nævnt, utrolig ubehageligt..

For lige at opsummere er det gået helt væk igen,. Men det var først om søndagen jeg følte mig rigtig frisk og 'normal' igen.. så ca. 8 - 9 dage efter, som Bricks også skriver..

er sku ret glad for det ikke var permanent after all.. Var virkelig ved at blive sindsyg af det til sidst. - Har nu erfaret at 700 mg er lidt for meget på en aften (for min hjerne ihvertfald),. Den sidste kapsel gav mig ikke rigtig andet end hovedpine anyways, så det var bare spildt..

:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
En anden gang du skal tage MDMA, så prøv at spise noget 5-HTP i ugerne op til og dagene efter. Hvis det er på grund af dine Serotonin centre er udtømte, så burde 5-HTP hjælpe lidt på det.

Junior medlem

TheCoon skrev:
Jo tak, det var meget beroligende at læse det ville gå væk igen, og at andre havde haft samme ture.. Har efterhånden prøvet lidt af hvert, men aldrig haft det sådan der, i så lang tid efter, efter noget... Hvis nogen skulle være i tvivl var det, som nævnt, utrolig ubehageligt..

For lige at opsummere er det gået helt væk igen,. Men det var først om søndagen jeg følte mig rigtig frisk og 'normal' igen.. så ca. 8 - 9 dage efter, som Bricks også skriver..

er sku ret glad for det ikke var permanent after all.. Var virkelig ved at blive sindsyg af det til sidst. - Har nu erfaret at 700 mg er lidt for meget på en aften (for min hjerne ihvertfald),. Den sidste kapsel gav mig ikke rigtig andet end hovedpine anyways, så det var bare spildt..

:peace:
Godt at høre. Velkommen tilbage :D

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Citat:
- Har nu erfaret at 700 mg er lidt for meget på en aften (for min hjerne ihvertfald),. Den sidste kapsel gav mig ikke rigtig andet end hovedpine anyways, så det var bare spildt..

700 mg er MEGET for meget! Hvis det er god MDMA er 100- 130 mg. tilstrækkeligt til at skyde dig helt igennem, og at dosere mere herfra, er overkill.

Hilsen Fanny

Junior medlem

Ja, jeg var på udkig efter 5htp i tiden op til. Men jeg havde ikke rigtig undersøgt det så godt, så jeg anede ikke hvad man skulle få det i?

Både på apoteket og matas kiggede de bare på mig som om jeg vrøvlede noget uforstående til dem.. 5 htp havde de aldrig hørt om?

Er der et mærke eller noget kosttilskud hvor det indgår i?

Site Admin
Brugeravatar

5-htp er ikke lovligt i Danmark.
Du kan finde udenlandske forhandlere på nettet.

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Fanny skrev:

Hilsen Fanny

Ikke lovligt iflg. hvilken lov?

Site Admin
Brugeravatar

groza skrev:
Fanny skrev:

Hilsen Fanny

Ikke lovligt iflg. hvilken lov?

Kan ikke lige finde den specifikke lov, men du kan læse på psychedelias wiki at den er forbudt her i landet: http://www.psychedelia.dk/wiki/5-HTP

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]