Budha skrev:
ja jeg gider ikke fremstå som en lille dreng med de ting jeg gør for lige meget hvad i siger omkring min alder ville jeg aldrig droppe noget så smukt som svampe også selvom i mener jeg ikke er gammel nok , og ja jeg har lært det med vægten , jeg havde i den grad undervurderet spidsnøgenhat selvom jeg har været oppe i trip på 150 svampe hvor jeg gik og fandt flydende neon væsker på jorden som flød ned af min hånd når jeg rørte det , men da jeg så spiste de der 50 som jeg jo regned med at ville være et stille og roligt trip gik det hele amok ( og hvad kan man så lære af det )
hvad kan man så lære af det?! ja hvad synes du selv du har lært? ikke en fisende fjært lader det til. jeg gav mit bud på, hvad du burde have lært længere oppe i tråden. udover det så kan det have været set og setting. medmindre setting var en slagtehal, så er det at du oplever, at blive slået ihjæl med et sværd, nok en god indikator af at der er nogle ting i din underbevidsthed, som skal bearbejdes på en eller anden måde. jeg er ret overbevist om at vilkårligt indtag af psykedeliske svampe ikke er en del af løsningen.
du er simpelthen for umoden til at have med de her ting at gøre. hør, hvis det her en del af en eller anden form for oprør, så arbejd på at gøre det et oplyst oprør. det eneste der er værre end en 'rebel without a cause' er en rebel without a clue.