Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 14:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej, jeg har kigget i abstinens trådendenog synes ikke jeg fandt noget der har noget at gøre med mit problem.

Det er sådan at jeg er igang med at trappe ned på ghb da jeg gerne vil ud af misbruget uden at tage en kold tyrker, da jeg ikke kan passe min læreplads eller skole ved en kold tyrker. Jeg er lige begyndt på det og lige for tiden dosere jeg 4-5 ml hver 3. Time, det vil sige jeg starter kl 6:30 om morgenen og slutter kl 18:30 om aftenen da jeg har aftalt med mig selv at jeg ikke må drikke mig hættekold for at få søvn, hvilket jeg brugte det til før. Nu er det så bare at når kommer til at jeg skal sove så kan jeg simpelthen ikke, jeg får billeder,scenarier og film oppe i hovedet lige så snart jeg lukker øjnene, det kan være scenarier af ting der er sket tidligere på dagen og så er det bare blevet lavet om til en eller anden psykotisk og ubehagelig ting og lige pludselig forsvinder det hele og så er jeg fuldstændig vågen. Når jeg så igen lukker øjnene for at sove starter det bare forfra hele tiden og hele natten. Tænkte på om jeg skal bruge noget Rivotril eller andre ting til at sove på så jeg kan få en stabil natte søvn

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Det er da noget af et misbrug med de doser hver 3. time! Så sgu flot at du vil ud af det!
Hvis du har de oplevelser du beskriver, så havde jeg sgu nok nuppet noget seroquel eller lign i udtrapningsperioden. Nogle få mg inden sengetid burde kunne klare det! Held og lykke!

Medlem

Tak for jeres svar, nu ved jeg ikke om i kender til GHB abstinenser men, sådan noget som te, et varmt bad og mad kan ikke nedbryde ghb abstinenser, det der med en joint til at sove på kunne være en ide men hvad så med om dagen når jeg får rystetur og bliver ukoncentreret osv

Det du beskriver, minder lidt om det har jeg oplevet i lang tid efter et overfald, jeg blev udsat for. Lige før jeg var ved at falde i søvn, begyndte jeg at hallucinere kraftigt i kort tid, hvor jeg også endte med at være lysvågen bagefter. Det gjorde det næsten umuligt at falde i søvn. De billeder jeg så, kunne være alt fra et smukt landskab jeg aldrig havde set før, til en eller anden person som jeg kendte osv. men det var sjældent negativt. Ved ikke om det er noget lignende du oplever?

Jeg brugte i starten Zopiclone 7.5mg, men skiftede så hurtigt jeg kunne over til cannabis, da Zopiclonen ikke føltes særligt rart for kroppen. Men det er ikke sikkert at du kan mærke det, hvis du har misbrugt/misbruger ghb.
Men jeg anbefaler ikke just Zopiclone, det kan i forkerte doser føre til delirium.
Hvis du kan tåle tung hash, kan du også prøve det til rysteturene om dagen, muligvis det kan hjælpe lidt.
Held og lykke, det er stærkt gået.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Ingen abstinenser kan klares med grøn the, varme bade og bløde tæpper.. Når man har "festet" er der en regning der skal betales. Har du overvejet at tage kontakt til dit lokale misbrugscenter, hvis du mener at du seriøst gerne vil ud af dit GHB misbrug?

Medlem

Ø Tripperen, det lyder af noget i den dur men for mig kommer det bare 10 sekunder efter jeg har lukket øjnene og så er det altid negativt, og selvom jeg er faldet i søvn så er jeg stadig virkelig træt i øjnene. Findes der ikke en eller anden GHB ekspert man kan snakke med ?

Medlem

Det skal lige siges at grunden til jeg doserer hver 3-4 time er at der begynder abstinenserne.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Du kan eventuelt overveje at trappe ud med Phenibut. Det er et stof som, delvist, virker på samme måde som GHB, men i meget længere tid.

Der ligger en del succes historier på nettet som du sikkert vil kunne lære en del af inden at du eventuelt kaster dig ud i det. Sæt dig godt ind i hvad Phenibut er og hvordan det kan bruges til udtrapning inden at du går i gang.

Phenibut bør desuden kun bruges i en meget begrænset periode (1-2 uger max) i forbindelse med GHB abstinenser, ellers er du hurtigt lige vidt.

Uanset hvad du ender med at gøre så kommer du ikke uden om det faktum at det bliver en hård omgang men sejt at du forsøger at få gjort noget ved det alligevel!

Medlem

Men når du skriver trappe ned med phenibut så tænker jeg bare hvordan jeg skal dosere hvor meget og hvornår ? phenibut er lovligt ikk ?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Doseringer tør jeg ikke at vejlede dig i, da jeg ikke har erfaring med Phenibut i forbindelse med GHB afvænning. Men du kan helt sikkert finde en helt masse personlige erfaringer via google. Det kommer jo også meget an på hvor meget der skal til for at dæmpe abstinens symptomerne i netop dit tilfælde. Læs op på det, start i den lave ende af doserings skalaen i forhold til hvad du forventer ville kunne virke (baseret på andres erfaringer) og sæt dosis op om nødvendigt. Herefter skal der langsomt trappes ned fra Phenibut.
Jeg er ret sikker på at det er lovligt ja men tør ikke at garantere det.

Medlem

Hvor kan man få fat på det, ligger nu og har kun sovet 5 timer på 2 døgn da jeg har prøvet med en kold tyrker

Medlem

Jeg har lige bestilt 50 g af det hjem, jeg har søgt om det inde på retsinformation og kan ikke finde noget som helst om Phenibut så jeg går da ud fra at det er lovligt, det eneste der kan ske er vel bare at jeg skal betale ca 300 kr fordi det er fra USA ? Tror det her kunne være løsningen da jeg er fuldt ud motiveret på at stoppe helt og at jeg skal findesen dose der ikke gør mig påvirket men som bare milder eller fjerner mine abstinenser så jeg kan få en hverdag til at køre igen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal nok ikke være så bange for at blive påvirket af det, det har en meget subtil rus, hvis man da er så heldig overhovedet at kunne mærke den. Jeg plejede at tage i omegnen af 2 gram. For et halvt års tid siden var det ikke ulovligt, tror ikke det har ændret sig, så det eneste du skal bekymre dig om er nok tolderne. Fremover så køb fra EU, der er massere af sider der sælger det :)
Ønsker dig held og lykke med det!

Medlem

Jeg er på ingen måde bange for at blive påvirket af det men jeg har læst at den bedste måde at komme ud af ghb på er at man bare lige tager en dose Phenibut så det lige passer med at ens abstinenser er nede så man kan passe sin hverdag og tak for det :) skal nok opdaterer, synes kun jeg kunne finde sider fra USA men hvis det er lovligt kan man vel godt sætte et link herind på kan man ikk ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er ikke helt sikker ang. link, selvom det er en lovlig substans. Det er noget tid siden jeg sidst har været her, og der var det ikke tilladt at linke til anskaffelse af stofrelaterede ting. Men hvis du nu bruger lidt tid på at google, så lover jeg dig at du godt kan finde forhandlere fra UK osv., der sælger. Bare søg på fx ''phenibut UK''. Og vær opmærksom på reviews - flere brugere beretter om svingende kvalitet producenterne imellem.

Hvordan går det forresten med søvnen? Og hvad tager du for at kunne sove?

Medlem

Ja okay tak for hjælpen :)
Altså efter jeg bestilte den portion Phenibut, har jeg fortsat med at drikke ghb til at sove på og til at holde abstinenserne nede om dagen

Medlem

Jeg har nu fået de 100 G Phenibut hjem og startet perioden i dag,

Jeg startede med at drikke det der svarer til ca 2 gram i morges kl 07:20 og der kom jeg faktisk igennem dagen i skolen fint, jeg har godt kunne mærke at det har kriplede lidt på nogle underlige måder men har ikke haft den der lede angst og rysten og har kunne koncentrere mig nogenlunde. En fra min klasse kender godt til mit misbrug og hvad abstinenserne gør og jeg fortalte ham at jeg er startet på det i dag og da vi fik fri sagde han at jeg havde virket helt rolig i dag som om at jeg hverken havde været på ghb eller haft abstinenser men bare afslappet. Da jeg så kom hjem valgte jeg at drikke ca 1 gram mere kl 14:00 og gav den 2 timer, der fik jeg så en følelse af den der kilden i benene som man får på ghb og valgte derfor at teste om jeg kunne sove. Faldt lige hurtig i søvn med en drøm oveni og vågnede hurtigt så det har ikke været en tung søvn men da jeg så slog øjnene op, bevægede alt sig i computer skærmen bare rundt så der tænkte jeg med det samme, okay der skal meget større doser til fordi det er jo også nogle heftige doser ghb jeg har taget hver dag i 2 måneder, men selvom jeg hallucinerede havde jeg det stadig ikke dårligt eller rystede, jeg tog derfor lige en smøg og satte mig på computeren bagefter og der var teksten stoppet med at rykke sig rundt. Nu har jeg så lige drukket 2.5 g her kl 17:30 og håber nu inderligt at jeg kan få noget god søvn i nat fordi ellers tænker jeg at jeg skal op i vanvittige doser eller have skiftet mærke. Det mærke jeg bruger nu er i øvrigt mærket "Absorb Health" og det kan jeg desværre ikke rigtig finde på nogle top lister over Phenibut

Medlem
Brugeravatar

Mondaymonday skrev:
Jeg har nu fået de 100 G Phenibut hjem og startet perioden i dag,

Jeg startede med at drikke det der svarer til ca 2 gram i morges kl 07:20 og der kom jeg faktisk igennem dagen i skolen fint, jeg har godt kunne mærke at det har kriplede lidt på nogle underlige måder men har ikke haft den der lede angst og rysten og har kunne koncentrere mig nogenlunde. En fra min klasse kender godt til mit misbrug og hvad abstinenserne gør og jeg fortalte ham at jeg er startet på det i dag og da vi fik fri sagde han at jeg havde virket helt rolig i dag som om at jeg hverken havde været på ghb eller haft abstinenser men bare afslappet. Da jeg så kom hjem valgte jeg at drikke ca 1 gram mere kl 14:00 og gav den 2 timer, der fik jeg så en følelse af den der kilden i benene som man får på ghb og valgte derfor at teste om jeg kunne sove. Faldt lige hurtig i søvn med en drøm oveni og vågnede hurtigt så det har ikke været en tung søvn men da jeg så slog øjnene op, bevægede alt sig i computer skærmen bare rundt så der tænkte jeg med det samme, okay der skal meget større doser til fordi det er jo også nogle heftige doser ghb jeg har taget hver dag i 2 måneder, men selvom jeg hallucinerede havde jeg det stadig ikke dårligt eller rystede, jeg tog derfor lige en smøg og satte mig på computeren bagefter og der var teksten stoppet med at rykke sig rundt. Nu har jeg så lige drukket 2.5 g her kl 17:30 og håber nu inderligt at jeg kan få noget god søvn i nat fordi ellers tænker jeg at jeg skal op i vanvittige doser eller have skiftet mærke. Det mærke jeg bruger nu er i øvrigt mærket "Absorb Health" og det kan jeg desværre ikke rigtig finde på nogle top lister over Phenibut

Du skal også passe på med hvor meget Phenibut du bruger. Hvis du tager 1 gram eller mere hver dag, så kommer det også til at gå skidt med det stads.

Medlem

Jeg vil også anbefale dig at være meget påpasselig med phenibut og kun bruge det meget kort tid til at trappe ned med. Nu hvor du har 100g phenibut liggende så pas på du ikke ender med at tage det hver dag. Phenibut abstinenser er ikke sjove! Og kan også give ekstrem søvnløshed. Prøv at søg på google og læs lidt om folks erfaringer med det.
Måske kan du kontakte din læge og få noget melantonin til at sove på? Dyrker du motion ? Udmat dig selv. Når kroppen er træt falder sindet også mere til ro og gør det nemmere at få lidt søvn.

Medlem

Altså grunden til jeg har købt Phenibut er at folk har skrevet på forskellige forums at det er det jeg skal bruge for at kommende af et ghb misbrug, men nu ligger det sådan at jeg har taget det i 4 dage uden at bruge en vægt og jeg har åbenbart undervurderet vægten af det så jeg har næsten tager 80 gram på 4 dage og jeg har kun 20 gram tilbage, hvad gør jeg ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]