jeg har ikke haft et desideret badtrip men næsten (læs min raport under lsd/på grænsen) for 4 år sidden havde jeg 1 periode på 3 månedder hvor jeg spidste lsd, svampe, natskygger, og diverse soma urter, ca 1 gang om ugen, jeg og en gommel ven som lige var stukket af fra teknomiljøet i kbh. trippede igennem, vi var frygt løse men ret bevidst jeg brugte meget tid på at læse om psykken igennem lsd, hoxley, groff, hoffmann, larris, bergmann, mm, det kulminerede med nogle heftige trips som beskrevet, denne tid lærte mig at man ikke må gøre så heftige ting for tit da man kommer til at leve i en halv psykedelisk verden, men jeg dyrkede mine flashbacks og fandt det positive i dem, grinern nok, intil et par månedder efter hvor jeg i en brandert åd 2 e piller, der fik jeg en form for depresion jeg fik det ret underligt inden i, heldigvis mødte jeg en fyr som havde oplevet det samme, som fortalte mig en masse gode ting så jeg kom vidre, det at trippe giver en en masse sandhedder som man skal have tid til at forarbejde, for mig var det vigtigt at holde fast i nogle af de gamle verdier, og holde god kontakt med min familie og gamle venner, da man næmt kommer til at føle en distance til alt og alle, untagen dem man har der her specielle univers sammen med, ALT MED MÅDE jeg ville ikke undvære mine oplevelser, men kunne jeg have ændret noget ville jeg nog have ventet et par år og valgt nogle stoffer fra og ikke gjort det så tit, det er fks ikke sår smart at spise natskygger når man skal op på fysisk hårdt arbejde næste dag ups,
hv. doeneg
|