Er helt beæret over hvor søde i er , har været meget inde og kigge på beskederne - Når det gik lidt skævt..
Min kæreste er startet på job igen , og jeg starter igen mandag - så må vi håbe jeg ikke sveder så meget - ellers er jeg ikke il at holde ud at være sammen med!
Altså nu der snart gået 9 dage , og jeg kan stadigvæk ikke finde ro - jeg ryger kun lidt joints, for jeg føler mit halsrør, lukker sig sammen hvergang!! OS når jeg drikker , det så ubehageligt .. :/ hele min lejlighed , madrasser og vinduer - fortæller mig , jeg sveder ALT for meget ! Har tabt kilo, jeg ikke kunne undvære - vejer ALT for lidt , er slet ikke sulten. OG må da lige komme med en ærlig melding ! Hold kæft, hvor er folk pisse seje , der gør det her !! specialt alene , har fået et helt nyt syn på tingene , hvis folk siger - Ej , det for hårdt ! Så skulle i kraftedme prøve det her !! Så finder i ud af hvad der er hårdt ... OMG ..
Obama , hvis du har læst det hele , siger jeg selv sådanne - Jeg vil sige , jeg er en pæn pige ! Men følte mig endnu mere lækker, når alle sagde det til mig , men hallo - Det sq da klart jeg er over den standart af junkie kvinder , der er i det miljø.. Er udemærket godt klar over det ikke er en dans på fucking roser .. Som jeg skriver selv, gik det os hurtigt - da vi først havde fået nålen i armen - NU kan jeg heldigvis ikke miste mit job , men det kunne min kæreste , så pisse sejt han tager på arbejde - selvom hans krop ikke han ..
OG ja det 100 gange nemmere at stoppe med tjald , ville ikke ønske det her for min værste fjende . Årr - så lidt alligevel

Tak for alle svar, DET SÆTTER JEG PRIS PÅ - MEGET !! :* knus