Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 05:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arius skrev:
Audhumla skrev:
I forbindelse med emnet.

Mit råd er: Ingen mdma/ecstasy uden 2/3 stykker tyggegummi. Så undgår man altid at gnaske sig i tunge og kinder, og man bemærker alligevel ikke tyggegummiet når man er påvirket. :)

Hvordan kan i holde ud at tygge på tyggegummi, i en ecstasyblæser og hvorfor tygger i, i jeres læber, kinder og tunge når i er fucked ? Fordtår det ikke, det har jeg aldrig gjort :)

Vi er alle forskellige, ville du ikke hellere tygge tyggegummi end dine kinder?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Portuz skrev:
Arius skrev:
Audhumla skrev:
I forbindelse med emnet.

Mit råd er: Ingen mdma/ecstasy uden 2/3 stykker tyggegummi. Så undgår man altid at gnaske sig i tunge og kinder, og man bemærker alligevel ikke tyggegummiet når man er påvirket. :)

Hvordan kan i holde ud at tygge på tyggegummi, i en ecstasyblæser og hvorfor tygger i, i jeres læber, kinder og tunge når i er fucked ? Fordtår det ikke, det har jeg aldrig gjort :)

Sjovt nok skrev jeg det, fordi at jeg ALDRIG har tygget i hverken mine kinder, læber eller tunge når jeg har været på mdma eller kiks og jeg kan ikke tygge tyggegummi i en blæser, det bliver bare en tør klump dej. Ja vi er alle forskellige, men hvis man tænker sig lidt om og prøver at beherske sig, kan det godt lade sig gøre at lade være, det må da gøre ondt at sidde og bide i sig selv, fatter det ikke. :?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arius skrev:
Portuz skrev:
Arius skrev:
Audhumla skrev:
I forbindelse med emnet.

Sjovt nok skrev jeg det, fordi at jeg ALDRIG har tygget i hverken mine kinder, læber eller tunge når jeg har været på mdma eller kiks og jeg kan ikke tygge tyggegummi i en blæser, det bliver bare en tør klump dej. Ja vi er alle forskellige, men hvis man tænker sig lidt om og prøver at beherske sig, kan det godt lade sig gøre at lade være, det må da gøre ondt at sidde og bide i sig selv, fatter det ikke. :?

Fatter du så at man hellere vil lade kæben køre med sit tyggegummi end at sidde og koncentrere sig om at lave være med at tygge?

Medlem
Brugeravatar

Portuz- Ja det fatter jeg godt, men man kan sagtens kontrolere det, hvis man bare tænker sig om.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arius skrev:
Portuz- Ja det fatter jeg godt, men man kan sagtens kontrolere det, hvis man bare tænker sig om.

Kunne du tale på alles vegne ville jeg gerne tro dig ;)

Medlem
Brugeravatar

Portuz skrev:
Arius skrev:

Hehe, jeg har bare svært ved at tro, at jeg er den eneste der kan kontrolere at jeg ikke bider mig selv til blods :) Men nu rør jeg heller ikke det lort mere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Arius skrev:

Jeg synes sgu det er svært huske at lade være med at tygge på tungen eller i kinderne. Nu er det jo meget svært at kontrolere, når det er noget, man normalt gør automatisk på diverse stimulanser.

Medlem

Portuz skrev:
Arius skrev:

:tnx:

Punkt 1. Jeg kan ikke styre det det gumlen.
Punkt 2. Jeg synes tyggegummi er vildt lækkert når jeg er påvirket, og det bliver ikke til en tør klump dej hos mig.

:whogives:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tyggegummi er klart vejen frem. Husk også at børst tænder, og skyl gerne munden i klorhexidin efter en tur på stimulans/emphatogen bænken. ;)

Junior medlem

[color=#40BF80]Jeg kan absolut ikke anbefale at bombe, - har selv gjort i en ret lang periode, og det resulterede i mavekatar (begyndene mavesår) , fortsatte derefter, grundet manglende respekt for mig selv, og sidder idag med en god omgang mavesår. Skal tænke over hvad jeg spiser, drikker osv. Rigtig træls, men selvforskyldt, og tro mig det er slet ikke sjovt, enormt smertefuldt.

// Krystal-musen ;)

Lakhippien skrev:
Jeg vil anbefale at bombe (sluge) stoffet, med så lidt kontakt til mundens slimhinder som muligt. Det gælder især om at UNDGÅ at smøre fx methylon under tungen, for den kan hæve op og spytkirtlerne synes at begå selvmord. Det gør slemt nas, som om de bagerste tænder arbejder sig ud. Det kan godt være der er tale om reaktion på urenheder i stoffet, men alligevel..

Snifning virker bemærkelsesværdigt let, hvis man kan udholde den umiddelbare stikken i næsefløjene. Men klart et godt råd: Snif noget vand eller saltvand (1%) 5-10 minutter efter stoffet, og synk skidtet. Derved renses næsen og bihulen, og man undgår den værste irritation og klumper der tar timer om at optages i kroppen. :)

Og generelt bare lad være med at drugge så tit!

Medlem

Blondiinen skrev:
Når jeg sniffer fucker min tunge fuldstændig op.. alle mine smagsløg hæver op??
Nogen Løsninger?
Hilsen Blondiinen 8)

Vi kender vel alle det at vores tunge fucker op.
Men præcis det med at dine smagsløg hæver op har jeg også været ude for! Det er da godt nok et sandt helved, hold kæft hvor er det træls de næste 3-4 dage. Jeg har aldrig fundet en løsning ( der sker jo også så sjælendt ) - eller en årsag hvorfor de gør det. Eneste jeg kan sige er at kulde hjælper - fyld kæften med isterninger 8)

crUnk.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]