Har også prøvet de der mindfuck.. Ved ikke helt hvilket stof der fremkaldte (XTC,Svampe,coke,speed eller hashisen) men ved at jeg stadig kan få det selvom jeg har holdt en lang pause fra hårde stoffer.
Genkender det Entheo skrev med at det kunne dukke op når man var sammen med de forkerte mennesker.. I en periode ca. tre måneder
siden gik jeg en del i byen og festede en del på stoffer... Havde gode perioder med kiks, men i længden blev man fucked og jeg skiftede til coke.
Meen på coke var det langt fra bedre, troede de første par gange jeg selv havde fucket det op da jeg drak og røg samtidig eller havde taget for lidt.
Så en dag gjorde jeg mig umage for at finde den rigtige balance og et par lines.. Men aftenen blev langt fra som forventet, fik et mindfuck og alt mit humør blev suget ud af mig og jeg kunne knap nok snakke med mine venner til goa festen.. Følte at alle folk kiggede underligt på mig og at alle bevægede sig væk fra mig totalt minus ladet... Rendte bare rundt med kæmpe pupiller

og havde det af h til.. Selv dør mændene blev forskrækket :twisted:
Siden den dag var og er jeg indstillet på en lang pause... Plejde ellers at have det vildeste humør og fyre den af natten lang..
I en lang periode efter har jeg også været minus ladet specielt med de forkerte mennekser eller andre ting..
Ved ikke hva der skete den aften, det er heldigvis gået over, men kan dog dukke op hvis jeg puffer i ny og næ..
Pas på jer selv..
Mvh.CosmicMind