jeg har lavet rigtig rigtig mange avis papirs potter... har siddet hele morgenen og været igang. kæft jeg er træt af aviser nu.....

Jeg har mig en feltspade, lille et-hånds grensaks, og en lille haveskovl og lille hakke (sådan en med 3 bøjede spidse jern..stænger.. ) i kan godt høre jeg ikke ved meget om haveredskabers navne ikke ?

o men den er effektiv til at flå diverse små rødder i stykker med, min feltspade er pænt skarp hvilket er effektivt imod alle da fandens brændnælderødder og andet skidt.
ud over det har jeg basalt mel, dolomit kalk og tangmel til at forbedre jorden efter diverse ukrudt planter er udryddet, alt det kan være i min rygsæk når jeg køre - så ingen kan se jeg har det med, plus jeg har en del spots efterhånden der ligger vidt spredt, så jeg bliver nød til at have det med rundt.
jeg har mange gode grunde til at gå rundt på folks marker og i naturen generelt, jeg tager ofte billeder af ting jeg kommer forbi og landskabet i det hele taget, ud over det samler jeg på flotte sten, ud over det kan man jo sige man graver efter regnorme hvis man bliver set med en spade

så længe jeg ikke bliver set direkte ved planterne er der alverdens grunde for at færdes i naturen
ud over det sørger jeg altid for at være så skånsom imod bondens afgrøder som muligt hvis jeg krydser marker går jeg altid i hjulsporet, men jeg går gerne helst langs markhegnet, vil ikke træde på hans penge.
mit råd til andre guerilla growers er i hvert fald at være høffelig over for dem du møder og have respekt for den jord du går på, rytte op efter dig og i det hele taget være forberedt på lidt af hvert.
hilsen en meget skæv viridis

sorry