Hej Psychedelia,
Mig og min ven er en delvist begyndende grower, som er snart færdig med sit første sæt af strains, hvilket vi selvfølgelig utroligt meget glæder os til at høste.
Dog er jeg i ´problemer, når jeg er færdig med mit høst. Min ven som også er personen jeg startede projektet og delte omkostningerne 50/50 med, var også ham der havde lejligheden, hvor vi groede. Han har dog fået kolde fødder nu og vil ikke være en del af projektet mere efter høsten, da han synes der er alt meget "noia" bag alt dette, og ikke synes han selv har mentaliteten til at fortsætte. Han har sagt at jeg bare kan få alt gro-udstyret nu, og vil også betale hvad end det vil koste at flytte alt udstyret.
Jeg derimod elsker at gro, og en anden ting er at jeg ikke har betalt 3500 (7000kr i alt) for udstyr for kun at gro et sæt af strains, så derfor vil jeg ikke engang tænke på at quitte.
Problemet er bare jeg har intet nyt sted, hvor jeg kan have mine planter gro. Jeg bor selv hjemme, ved forældre der har den meget gammeldags, ufaktuelle og derfor intolerante holdning til weed, så der kan jeg ikke have dét. Jeg har ikke pengene til at selv at leje en lejlighed, da jeg pt. sparer op for min karriere.
Så tænker jeg hvad jeg har af alternativer nu? Hvad ville i gøre i min situation?
Jeg har selv været inde og kigge på at leje en garage til det, koster 500kr om måneden for 16 kvadrat, hvilket er mere end rigeligt til mit behov. Det som skræmmer mig, er om det ikke vil give viceværten en kræftig mistanke når han ser strømforbruget for min lejede garage har et massivt strømforbrug med min 600w hps lamper? Er dette noget i ved noget om eller kan give mig yderligere informationer omkring?
Jeg håber at I har nogle gode forslag, da jeg vel og mærke har brug for dem

.
På forhånd tak!