Justchills grow 2013hey folkens, længe siden hva?
jeg har i en turbulent periode sat lidt tid af til, at bryde min dårlige succesrate når det kommer til antal høstede planter pr. sået frø
vil helst holde den her tråd fri for andet end det growmæssige,
men jeg kan sige så meget at jeg psykisk har fået det bedre siden jeg sidst var aktiv herinde.
og vil meget gerne sige tak til alle der prøvede at hjælpe, det betyder meget for mig <3
og nu til noget knap så offtopic (:
jeg hørte rygter om at folk troede jeg havde mistet modet på et nyt grow,
så jeg tænkte at det ville være en god anledning til at starte året growlog (:
jeg har været ude og skaffe frø og er endt op med:
5x New Dame Blanche
5 x Mighty Freeze
10 x Midtjysk pot
15 x Rocket Chunk
5 x Royal Nepal
5 x Bubblelicious x Onyx
20 x Dansk pot
1 x Dog Shit
10 x Danish Cheese
15 x Dragon Haze
10 x Purple ThyphoonMine planerjeg har i år tænkt mig at være klogere end sidste år (god plan ikke)
det vil jeg gøre ved ikke at nærme mig byen så meget som sidste år og søge ud mod landet i stedet.
jeg har fundet 3 spots indtil videre, de ene i sådan et Krat landskab, det andet er udkanten af en mark der ligger brak og de sidste er ved en sø bag ved et læhegn.
udover disse spots har jeg tænkt mig at smide et par af mine autoer op på det tag jeg havde store planer for sidste år, bare for at kunne sige at jeg gjorde det, der ligger jo stadigvæk 500 liter muld deroppe og venter (:
Forberedelsejeg har ud over frø også fået investeret i bla. 2 liter GHE - Florabloom og noget ph-down så nu mangler jeg bare noget kompost og noget universal gødning. jeg har tænkt mig at bruge flydende gødning så meget som muligt selvom jeg godt ved det bliver et helvede at skulle ud og vande.
jeg skal udover gødning også have investeret i Sneglegranulat fra matas og sådan en spray der fjerner de fluer der gerne vil bo i mine planter.
Jordjeg har tænkt mig at grave huller til hver enkelt plante i år som jeg så fylder en blanding af muld,
kompost og den omkringliggende jord i. og til formålet har jeg skaffet mig 15 af de gode 50liters muldposer (:
Alt er sat i jorden og jeg har tilmed et par billeder af hvordan det står til med demdem som er kommet op

Rocket chunk som jeg har trænet lidt med, bla ved at knække stammen flere steder og fjerne blade

Bubblelicious x Onyx'er

Dragon Haze's

Dog Shit

det er ikke et ligeså stort grow som sidste år men mon ikke det går.
I må alle sammen have en god weekend og håber på en god sæson for alle os growers derude som ikke har mistet gnisten

massere af kærlighed her fra!