hey folkens, nu er vi så småt ved at nå til den hellige højtid (Udesæsonen) og jeg har derfor også i god tid begyndt på at forberede mit næste projekt (:
jeg har tænkt mig at bruge den her tråd til at samle dette års aktiviteter så det ikke bliver spredt og der kommer derfor ikke kun til at være udendørs billedder, men det bliver primært udendørs mit fokus ligger.
Planer og Notertil sæsonen i år har jeg byttet og købt mig til en masse spænende gener som jeg håber på at få brugt i år, de står på listen herunder:
Frø:
Udendørs sorter:Dcf udeSkunk mix 10 stk.
Henkes lolland 10 stk.
Thyphoon 80 stk.
Nepal 10 stk.
Nepal x Hindu kush 18 stk.
Guerilla gold 10 stk.
Ukendt pot 50+
Royal Dane 13 stk.
Danish Passion 10 stk.
Julin Sativa
Fso's Hippie Frø
Fso's Blandet
Indendørs sorter:Lemon haze 2 stk.
Erdpurt x white widow F1 15 stk.
Erdpurt x Heaven x Northern ligth 10 stk.
jack herer 1 stk.
G13 labs: Pineapple Express Femi 1 stk.
White Widow Femi 1 stk.
Ceres Seeds: White Indica Femi 1 stk.
Samsara seeds: Punky Lion Femi 1 stk.
Samsara seeds: Jekyll Passion Femi stk.
Bubblegum Femi 1 stk.
Cheese
Kali Mist
Autoer:Master low auto 15 stk.
Northern ligt x ukendt auto 4 stk.
Lowryder F2 25 stk.
Sour 60 auto 10 stk.
Jeg har selvfølgelig ikke tænkt mig at brænde alle mine frø af i år og derfor har jeg tænkt mig at plante en moder som jeg så tager stiklinger fra i stedet for.
udover det har jeg også planlagt at avle nogle frø på de danske sorter og muligvis krydse med lidt mere eksotiske sorter.
AvlEftersom at jeg har planer om at avle et par håndfulde frø har jeg i sinde at lade et par hanner leve for sig selv,
langt væk fra mine andre planter.
min førsteprioritet angående frøavl er helt klart at få viderebragt de danske sorters gener
og egentligt bare krydse fx Danish Passion med en han af samme sort.
ud over det har jeg en lille plan om at få krydset nogle af de mere eksotiske som White Widow og Pineapple Express med en dansk sort,
da jeg tror at Pineapple Express krydset med en dansk sort ville give en virkelig lækker røg som tilmed når blomstre færdigt udendørs i DK.
Ud over det så er jeg heller ikke sikker på Pineapple Express eller WW overhovedet kan nå at blive færdige udendørs
og derfor ville det også være en idé at få bestøvet et par stykker da de bruger kortere tid på at modne frøene end på at producere buds.
JordforberedelseTil at gøre min bede klar har jeg tænkt mig at bruge: Dolomit kalt
Blodmel
Benmel
Tangmel
Basaltmel
Leca nødder
Jord fra Plantesække
Sand
Spots:til dette års grow har jeg valgt at søge lidt ud fa byens midte da jeg havde dårlige erfaringer med langfingrede røvhuller sidste år, men har stadig tænkt mig at køre et mindre grow tættere på byen også da allerede har et spot til formålet.
et par af de primære spots jeg har fundet ser sådan her ud :
Spot Nr. 1

Spot Nr. 2

ms paint skills level 200
OpstartTil at få fyret op under de herlige små frø har jeg fået lov af en ven til at benytte mig af hans gro skab
og 125w Cfl mod at skulle låne ham et par Pineapple Express stiklinger han selv kan bruge.
ud over det har jeg allieret mig med en hyggelig fyr fra DCF og med min grow-buddy fra sidste år,
begge mine partnere har mulighed for at have seedlings og stiklinger stående
og regner også med at skulle presse mine klassekammerater til at have nogle derhjemme.
der kommer mere når jeg lige får tid til at skrive igen