Hej! Det lyder sgu meget hyggeligt!
Jeg er selv ny i gamet, men kan godt svare på et par af spørgsmålene.
Der er utroligt mange ting som har indflydelse på størrelsen af høsten og det er derfor svært at sige hvor meget autoflowers giver generelt.
Bare for at nævne et par faktorer, som spiller ind, så er der - strain - jorden (Ph-værdi og forarbejdning), stress og ikke mindst gener (om man er heldig at få gode frø).
Hvis man alligevel skal komme med et bud, så har jeg læst mig frem til at en autoflower i gennemsnit giver 30 g. Dog er det også set at de kun giver helt ned til 7 g.
Når man gror ude i naturen - direkte i jorden - så er der mange som mener at det er en dum ide at bruge flydende gødning, da det lynhurtigt bliver skyllet væk af regnen.
Herudover rammer gødningen områder af jorden, som planterne ikke kan nå. Derfor anbefaler Jeg at man bruger havegødning, såsom Animix, og andre langsomtopløselige gødnings former. Bare følg brugsanvisningen på pakken. OBS. pas på med gødning de første 2-3 uger, efter min mening undlad helt, da det har det med at skade planten
Hvad angår strain, så har jeg ikke den erfaring der skal til for at kunne give Jer et ordentligt og kvalificeret svar.
Jeg håber at ovenstående har besvaret nogle af Jeres spørgsmål! Held og lykke
Ps. i må gerne komme med opdateringer, hvis i kommer i gang!