Mine planter mangler kun 2 (højst 3 uger) så skal de høstes.
og siden jeg ikke har haft mulighed for at kigge til mine planter hver dag i et længere stykke tid (den mulighed får jeg nu her igen) opdagede jeg idag at der var spindemider, på nogle af planterne var det ret voldsomt, ca 40-50 % af hårende/ perstilerne (eller hvad de nu hedder) er mørke på de fleste af planterne.. nogle er helt nede på 20% vil jeg tro.
Så jeg er nu lidt nervøs... og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre når der nu ikke er så lang tid til høst igen.. skal jeg fjerne alle blade der viser tegn på miderne? det hørte jeg et sted men vil det ikke bare gøre at de straks går til angreb på nye blade ? og hvad når der ikke er nogle store blade tilbage :S hvad spiser de så ?

køber i hvert fald rovmider i morgen, men det helt store spørgsmål jeg gerne vil stille er :
Hvad gør de ? ud over at ødeligge de store blade ?
Kan de ødeligge mine topskud ? begynde at æde af dem også ? jeg er fandme ked af det her.. æv ! alle planterne er godt klistret og dufter sindsygt godt, jeg ved det vil blive en høst jeg ville blive utrolig høj af hvis jeg høstede nu siden alle tricomes er mælkevide, men jeg kunne nu godt tænke mig at noget af røgen nåede at blive en tung stener røg... undskyld hvis jeg skriver lidt mærkeligt har ikke sovet hele natten og været på farten hele dagen.
ødeligger det min høst ? please say no !